Veřená zakázka

Simulátory a audiovizuální systém simulačního centra LF a FZV UP v Olomouci

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
31224400-6 - Spojovací kabely,
32270000-6 - Přístroje pro digitální přenos,
32321200-1 - Audiovizuální přístroje,
32322000-6 - Multimediální přístroje,
32333200-8 - Videokamery,
32340000-8 - Mikrofony a reproduktory,
32420000-3 - Síťová zařízení,
32424000-1 - Síťová infrastruktura,
32580000-2 - Datová zařízení,
38970000-5 - Výzkumné, testovací a vědecké technické simulátory,
39162200-7 - Školící pomůcky a zařízení
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka pokročilých pacientských simulátorů a audiovizuálního systému určeného pro simulační centrum, který umožňuje efektivně řídit, zaznamenávat a vyhodnocovat simulační školení na místě i in-situ. Audiovizuální systém zachycujte zvuk, video, anotace, monitory pacientů a data ze simulátorů.

Předmět veřejné zakázky zahrnuje:
a) dodávka audiovizuální techniky dle specifikace uvedené v příloze č. 4 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, provedení zapojení, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti všech instalovaných zařízení a dalších součástí zboží, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
b) dodávka 2 identických ks simulátoru dospělého pacienta dle specifikace uvedené v příloze č. 5 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
c) dodávka 2 identických ks simulátoru dospělého pacienta s rozšířenými plicními funkcemi dle specifikace uvedené v příloze č. 6 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
d) dodávka 1 ks simulátoru rozšířené neodkladné resuscitace dle specifikace uvedené v příloze č. 7 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
e) dodávka 1 ks porodnického simulátoru dle specifikace uvedené v příloze č. 8 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
f) dodávka 1 ks simulátoru dětského pacienta dle specifikace uvedené v příloze č. 9 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
g) dodávka 1 ks simulátoru novorozence dle specifikace uvedené v příloze č. 10 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
h) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů z místa plnění používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů;
i) kompletace a instalace všech dodávaných komponent včetně příslušenství;
j) součinnost se zhotovitelem stavby - napojení techniky na předchystané stavební řešení (napojení na chráničky, instalace ve stropních podhledech, vývod kabelů v zemi);
k) uvedení do provozu, seřízení a odzkoušení jednotlivých komponent i zařízení jako celku, předání Zadavateli, zaškolení techniků Zadavatele;
l) technická podpora poskytovaná prostřednictvím telefonní linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně v době od 9:00 do 16:00 hod.,
a to vše ve vybraných místnostech ve 3. NP (LF) a 4. NP (FZV) novostavby Simulačního centra Lékařské fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, technické podmínky a specifikace jsou obsaženy v příloze č. 4, 5, 6, 7, 8, 9 a 10 zadávací dokumentace, jejíž součástí jsou také půdorysy 3. NP a 4. NP dotčeného objektu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.12.2025