Veřená zakázka
Silnice III/26834 Brniště - Jablonné v Podještědí, I. etapa
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem plnění je rekonstrukce silnice III/26834. Jedná se o silnici III. třídy s proměnnou šířkou jízdních pruhů, odpovídající kategorii min. S6,5/50. Z hlediska šířkového uspořádání se jedná o obousměrnou komunikaci s jedním jízdním pruhem v každém směru. Na zpevněný povrch vozovky navazují v převážné části úseku (extravilán) nezpevněné krajnice, odvodnění je povrchové do souběžných příkopů případně na okolní nezpevněné plochy. V intravilánu je vozovka jednostranně nebo oboustranně ohraničena zvýšenými obrubníky, případně navazujícími zelenými plochami, odvodnění je řešeno pomocí vpustí. Směrové vedení trasy zůstává zachováno. V dílčích úsecích dochází ke snaze o sjednocení šířkového uspořádání. Základní šířka vozovky v jednotlivých dílčích úsecích sjednocena na 5,5 – 6,0 m. Příčné sklony vozovky resp překlápění je ve většině úseku zachováno, k dílčí úpravě příčného uspořádání dochází v úsecích s celkovou výměnou konstrukce vozovky. Niveleta vychází ze stávajícího stavu. Na úseku 1 zůstává zachována, na úseku 2 dojde k jejímu navýšení o 50 – 60 mm, v dílčím úseku km 2,04-2,37 je navýšena o cca 150 mm. Rekonstrukce vozovky v extravilánu a intravilánu je navržena převážně zesílením konstrukce odfrézováním asfaltových vrstev, reprofilací povrchu a položením nové ložní a obrusné vrstvy při částečném navýšení nivelety. Dále je součástí zakázky rekonstrukce mostu ev.č. 26834-6, jenž převádí pozemní komunikaci - silnici III/26834 přes trať SŽ v zářezu v extravilánu mezi obcemi Brniště a Velký Valtinov v Libereckém kraji, okrese Česká Lípa. Most přemosťuje trať SŽ za Brništěm na silnici III/26834. Stávající most liniového staničení km 8,729 o jednom mostním poli o délce přemostění 5,9 m přes trať SŽ za Brništěm je v nevyhovujícím stavebně technickém stavu. Návrh mostního objektu vychází ze stávající konfigurace terénu a překonávané překážky (trati SŽ), z návrhových parametrů převáděné komunikace a potřeby nezmenšení mostního otvoru. V rámci úpravy silnice III/26834 v místě mostu je komunikace navržena šíře 6,6 m. Silnice III/26834 je na mostě navržena v základním střechovitém příčném sklonu 2.5 %. Před mostem se nachází oblouk s jednostranným příčným sklonem 5,0% (klopení komunikace na příčný střechovitý sklon je však provedeno již před mostem). Opěry mostu budou z prefabrikovaných dílců z železobetonu třídy C30/37 XC4 XF2 XD1. Prefabrikáty opěr budou uloženy na stávající kamenné základy na vrstvu podkladního betonu Rovnoběžná křídla budou rovněž z prefabrikovaných dílců ze železobetonu. Římsy jsou železobetonové monolitické s přesahem svislých částí přes nosnou konstrukci. Římsy jsou navrženy o šířce 0,8 m (vlevo) a 1,6 m (vpravo). Příčný sklon povrchu římsy vlevo je 4,0% směrem do vozovky, příčný sklon povrchu římsy vpravo je 2,0% směrem do vozovky. Na mostní římse vlevo bude osazeno normové ocelové mostní zábradelní svodidlo výšky 1,1m, vpravo bude osazeno normové ocelové zábradlí výšky 1,1 m.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.02.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.03.2022