Veřená zakázka

Servisní údržba a výměna náplní mycích stolů

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
09211800-9 - Ropné frakce a přípravky
Popis:

Předmětem výběrového řízení je výměna průmyslového univerzálního odmašťovadla u 17 ks ekologických mycích stolů. Jedná se o 11 x 200 litrové plechové sudy (umístění ve stole je na ležato), 6 x 50 litrové sudy (umístění ve stole je na stojato) a výměnu 2 ks, náhradních sudů (2x 200 litrů) do mycích stolů. Do každého 200 litrového sudu požadujeme 160 litrů odmašťovadla, do 50 litrového barelu požadujeme 50 litrů odmašťovadla. Celkem tedy požadujeme výměnu 2 380 litrů odmašťovadla (viz tabulka). Požadujeme výměnu hadic, mycích štětců, servisní pohlídku stolů včetně vydání protokolu o roční bezpečnostní zkoušce a plakety o provedení zkoušky, dodání bezpečnostních listů na mycí náplně ke každému mycímu stolu, odvoz a ekologickou likvidaci stávajícího použitého odmašťovadla a výměnu čerpadla. Odmašťovadlo požadujeme nové, nerecyklované. Do výběrového řízení napište jeho obchodní název a výrobce, vlastnosti musí odpovídat níže uvedeným požadavkům a platným normám. Devět sudů bude měněno v L. Bohdaneč a deset v Jaroměři - Josefov, nezapomeňte si do ceny započítat i náklady na dopravu a ostatní náklady spojené s provedením služby. Při dodávce požadujeme platný bezpečnostní list. Odmašťovadlo (jako např. PURGASOL, MANPOWER RED, STANDARD A) musí být směs alifatických uhlovodíků o obsahu benzenu nižším než 0,1 % hmotnostního, přípustný expoziční limit PEL musí být max. 400 mg na metr krychlový, nejvyšší přípustná koncentrace NPK-P max. 100 mg na metr krychlový, rizikové věty R65 a R66. Dle tabulky cenové kalkulace (množství a požadované parametry uvedeny v tabulce cenové kalkulace). Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! V PŘÍPADĚ NEDODRŽENÍ TÉTO PODMÍNKY BUDE UCHAZEČ VYŘAZEN Z VEŘEJNÉ ZAKÁZKY!!!! Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!!

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    08.09.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.09.2017