Veřená zakázka

Servisní smlouva – infrastruktura CRESTRON

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
32417000-9 - Multimediální sítě
Popis:

A. Servisní práce – práce technika v síti Crestron • Řešení neočekávaných situací v síti Crestron a odstraňování závad v síti Crestron, které nejsou uživatelsky odstranitelné • Diagnostika a případně zajištění opravy vadného zařízení Crestron • Pravidelná kontrola a údržba aktuálního programového vybavení (firmware) zařízení v síti Crestron dle doporučení výrobce • Pravidelná kontrola a zálohování aktuálního nastavení zařízení v síti Crestron • Navrhování nových postupů či jejich aktualizace dle nejnovějších doporučení výrobce • Činnost servisního technika bude započata nejpozději následující pracovní den od nahlášení požadavku. Nahlášení požadavku musí proběhnout v pracovní den do 17.00. B. Programátorské práce – práce programátora zařízení v síti Crestron (s certifikací Crestron TI – Crestron Certified Programmer) • Programování sekvencí zapínání a vypínání přístrojů v síti Crestron (koncové prvky DM, spojené AV signálové trasy, zapínání a vypínání Crestron – kompatibilních přístrojů (projektory, obrazovky a brány řízení osvětlení Siemens PXC) v budovách příjemce • Činnost programátora bude započata vždy nejpozději do 14 kalendářních dní od nahlášení nového požadavku příjemcem • Příjemce bude spolupracovat s programátorem, aby umožnil jeho práci na zařízeních příjemce, zejména potom poskytne součinnost v dodání seznamu zařízení a jejich IP adres, která budou ovlivněna zadaným spínáním C. Technické konzultace • Konzultace ohledně správného používání, udržování a nastavování zařízení v síti Crestron • Konzultace ohledně rozvíjení a rozšiřování sítě Crestron ohledně zařízení značky Crestron a zařízení Crestron-kompatibilních (zobrazovače a jiná zařízení propojitelná se sítí Crestron) • Jakékoliv další konzultace související se sítí Crestron nebo zařízeními v této síti, které funkčnost sítě ovlivňují (včetně např. konfigurace propojovacích síťových prvků) • Konzultace budou vyřízeny poskytovatelem nejpozději do 5 pracovních dní. D. Help desk pro hlášení závad o Poskytovatel musí provozovat help desk pro požadavky a hlášení incidentů v podobě ticketovacího software / webové aplikace, které umožňují sledování postupu řešení nahlášených událostí o Dostupnost na telefonu v pracovní dny mezi 8.00 a 17.00 o Dostupnost hlášení závad pomocí e-mailu 24/7 o Reakce do konce následujícího pracovního dne (next business day). Servisovaná zařízení: A) Historická budova NM NVX-350 v počtu 192 ks, NVX-350C v počtu 192 ks v DMF-CI-8 šasi DM-NVX-DIR-ENT virtuální matice PRO3/AV3 řídící systém B) Nová budova NM 3ks matice DM-MD16x16 osazené kombinací DMC-S a DMC-4K-HD PRO3/AV3 řídící systém C) Jakákoliv nová zařízení přidaná do sítě Crestron po podpisu této smlouvy

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.05.2021