Veřená zakázka
Servisní podpora technologií Check Point a LOGmanager - znovuvyhlášení
IT -> SW a Informační systémy
IT -> Ostatní
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby:
• Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA);
• Možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management);
• Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management);
• Konzultace;
a to vše dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 této ZD (výše a dále jen „Smlouva“) a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 návrhu Smlouvy.
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• SW prvky – management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálených lokalitách)
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.12.2023