Veřená zakázka
Servisní podpora technologií Check Point a LOGmanager
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Auto-moto, doprava -> Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava -> Servisní služby Opravy, revize a servis,
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba budov
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby:
• Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA);
• Možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management);
• Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management);
• Konzultace;
a to vše dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 návrhu Smlouvy.
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• SW prvky – management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálených lokalitách).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.11.2023