Veřená zakázka

Servisní podpora technologií Check Point a LOGmanager

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní
CPV kódy:
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v:
1. Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA);
2. Možnosti neomezeného řešení incidentů (Incident Management);
3. Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management);
4. Konzultace
a to vše dle přílohy č. 1 návrhu smlouvy „Specifikace“, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• SW prvky - management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.09.2021