Veřená zakázka

Servisní podpora technologií Check Point a LOGmanager

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnostiAuto-moto, doprava
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby Opravy, revize a servis
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
50000000-5 - Opravy a údržba
Popis:

2.1. Předmětem plnění této VZMR je poskytování následujících služeb
1.1 Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
1.2 možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management),
1.3 Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
1.4 Konzultace,

a to vše dle specifikace uvedené v příloze č. 1 smlouvy a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 smlouvy.
(body 1.1 až 1.4 dále souhrnně jen jako „služby podpory“).
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• Check Point 6800 Turbo (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• Check Point SandBlast Agent
• LOGmanager-L
(tyto technologie dále souhrnně jako „infrastruktura“).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.11.2020