Veřená zakázka

Servisní podpora technologií Check Point

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní
CPV kódy:
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytovat zadavateli níže uvedené služby:
• Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
• Řešení incidentů (Incident Management),
• Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
• Konzultace,
• Rozšířená technická podpora a provozní dohled,

Uvedené služby zahrnují následující technologie:
• Check Point 9800 Plus (2 ks v režimu HA, centrální lokalita)
• Check Point 1490 NGTP (4 ks celkem, 2 ks v každé vzdálené lokalitě)
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálené lokalitě) zapojených v HA
• SW prvky – management pro FW, VSX
• Check Point SandBlast Agent (400 licencí)
• Check Point 3600 NGTP (2ks ve vzdálených lokalitách).

Předmětem veřejné zakázky jsou dále nad rámec služeb uvedených výše ad hoc služby v maximálním celkovém rozsahu 50 člověkohodin dohromady za služby Change Managementu a služby Konzultace za kalendářní čtvrtletí a provedení úvodního auditu prostředí a dokumentace infrastruktury a další činnosti za účelem efektivního převzetí služeb podpory.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.11.2025