Veřená zakázka
Servisní podpora SW pro správu ústředen IP telefonie Cisco a SW pro záznam audio hovorů a rozšíření licencí
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy
CPV kódy:
72261000-2 - Podpora programového vybavení
Popis:
Předmětem zakázky je zajištění servisní podpory SW – SAS-PBX Opsoft pro správu ústředen IP telefonie Cisco, servisní podporu pro SW – CallREC Eleveo pro záznam (nahrávání) audio hovorů v rámci IP telefonie Cisco s licencí se zaznamenáváním hovorů v počtu 15 ks (1licence=1zaznamenávaný hovor).
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:28.02.2025
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli