Veřená zakázka
Servisní podpora komunikačních technologií Huawei
IT -> SW a Informační systémy
IT -> Ostatní
Předmětem plnění této VZMR je poskytování následujících služeb:
- Monitoringu (servisní podpora v režimu 24/7 včetně garance SLA),
- možnosti neomezeného Řešení incidentů (Incident Management),
- Provádění servisních zásahů a požadavků na změny (Change Management),
- Konzultace,
a to vše dle specifikace uvedené v příloze č. 1 návrhu smlouvy uvedené v příloze č. 1 výzvy (dále jen „návrh smlouvy“) a v rámci měsíční paušální ceny uvedené v čl. IV odst. 1 návrhu smlouvy.
(výše uvedené služby dále souhrnně jen jako „služby podpory“).
Služby podpory zahrnují následující technologie:
• CORE switch
o Huawei S12704 Agile Switch (2 ks zclusterované do jednoho virtuálního páteřního přepínače
• TOR switch
o Huawei CE6810-32T16S4Q-LI (4 ks, přístupové DC LAN infrastruktury zajišťující připojení 10GE datacentrových zařízení realizované ve formě L2 datacentrových TOR přepínačů
• ACCESS switch
o Huawei S5720-SI (54 ks, 10GE uplink porty a různou access portací)
• WIRELESS LAN access point
o Huawei AP6050DC Wi-Fi (30 ks, přístupové wireless LAN infrastruktury zajišťující mobilitu vybraných uživatelů na bázi přístupových bodů 802.11ac wave2, využívajících WIFI controller integrovaný v linkových kartách páteřního přepínače S12704)
• Huawei eSight NMS
o Network management system pro management celého LAN řešení.
Součástí dodaného řešení je HW záruka výrobce: společnosti Huawei Technologies Co. Ltd.
(tyto technologie dále souhrnně jako „infrastruktura“).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:03.02.2022