Veřená zakázka
Servisní a technická podpora produktů a služeb Microsoft 365
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy
CPV kódy:
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je závazek poskytovatele provádět pro objednavatele servisní a technickou podporu softwarových produktů a služeb Microsoft 365, která zahrnuje poradenské služby, konzultace, řešení technických problémů, instalaci, konfiguraci, školení a další práce spojené s provozováním těchto produktů a služeb (dále jen „podpora“ nebo „služby“). Dále pak závazek objednavatele za provedené služby platit čtvrtletně sjednanou cenu. Objednavatel aktuálně využívá produkty a služby Microsoft 365 – Exchange Online (v režimu hybrid s on premise Exchange), Teams, SharePoint.
Požadované služby se dělí na reaktivní a proaktivní podpory
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.08.2024
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli