Veřená zakázka

Servisní a technická podpora call center České správy sociálního zabezpečení

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITEnergie
IT ->  SW a Informační systémy Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50324100-3 - Údržba systémů
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s jedním dodavatelem na poskytování služeb technické a servisní podpory provozu aplikačního vybavení a hardwaru call center České správy sociálního zabezpečení. Popis požadovaného plnění, specifikace rozsahu a parametrů servisní činnosti a specifikace instalovaného aplikačního vybavení a hardware jsou uvedeny v příloze č. 1 Závazného vzoru smlouvy (Příloha č. 1 Výzvy).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.10.2021