Veřená zakázka
Servis klimatizačních jednotek technologických místností na FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízených pracovištích
Zdravotnictví, sociální služby -> Přístroje Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmětem zakázky je provádění servisních zásahů na výzvu zadavatele v objektech FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízených územních pracovištích dle aktuální potřeby. Doba plnění je na dobu neurčitou. Předpokládaný objem zakázky za období 4 let je dle dosavadních údajů ve výši 538 327,27 Kč bez DPH, to je 651 376,- Kč včetně 21 % DPH. Povinnou součástí nabídky je i vyplnění přílohy č. 2 této výzvy - Modelový případ servisních zásahů klimatizace na FÚ MSK, uvedeném v přiloženém souboru „cenová nabídka.xlsx“. Servisem se rozumí odstranění závad a opětovné uvedení do provozu klimatizací v technologických místnostech zadavatele uvedených v příloze č. 3 této výzvy „Klimatizace v technologických místnostech v roce 2019“ v přiloženém souboru „Seznam klimatizací 2019.xls“. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám (druh a počet). Součástí servisu je i: - zajištění diagnostiky závad klimatizací v technologických místnostech. - realizace oprav klimatizací v technologických místnostech - demontáž a ekologická likvidace nefunkčních klimatizačních jednotek. Vadný díl se nahrazuje zařízením stejné nebo vyšší řady, které splňuje bezezbytku požadovanou funkčnost a výkon. Doba odstranění závady od nahlášení poruchy nebo zajištění náhradního způsobu chlazení nesmí překročit 48 hodin. Nástup k řešení závady musí proběhnout nejpozději do 24 hodin od nahlášení. V případě problémů s dodávkou náhradních dílů poskytne dodavatel zdarma zařízení pro zajištění náhradního chlazení o srovnatelném výkonu. Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí zadavatel. Objednávání oprav závisí rovněž na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH. Celková nabídková cena zakázky musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.05.2019