Veřená zakázka
Service Desk: Vývoj, podpora a rozvoj
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy
IT -> Ostatní
CPV kódy:
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření aplikace Service Desk v prostředí Microsoft SharePoint 2016 On-Premises, včetně migrace dat ze stávající aplikace Service Desk. Předmětem zakázky je rovněž poskytnutí součinnosti při zajišťování bezproblémového provozu aplikace Service Desk v ostrém i testovacím prostředí na infrastruktuře zadavatele a prioritní odstraňování chyb dle sjednaných provozních parametrů (dále SLA). Předmět zakázky zahrnuje také následný rozvoj aplikace Service Desk dle požadavků zadavatele. Předmětem zakázky není dodávka licencí Microsoft SharePoint 2016 On-Premises.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:17.03.2022
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli