Veřená zakázka

Separace a předcházení vzniku komunálního odpadu v obcích DSO Loučka

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
OstatníOdpadové hospodářství, ekologieTechnologie, stroje, přístroje a elektronikaStravování a potraviny
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Dopravní prostředky a příslušenství
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
34928480-6 - Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky,
39221110-1 - Nádobí,
39234000-1 - Kompostovače,
39713100-4 - Myčky na nádobí,
44613700-7 - Nádoby na odpad,
44613800-8 - Kontejnery na odpadový materiál
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky sběrných nádob různých velikostí a druhů na separovaný odpad, kompostéry a znovupoužitelné nádobí. Cílem veřejné zakázky je separace a předcházení vzniku komunálního odpadu v obcích Dobrovolného svazu Loučka, tj. obec Brantice, obec Čaková, obec Zátor.

Veřejná zakázka je s ohledem na podporu malých a středních podniků rozdělena do tří (3) samostatných části, a to:

Část 1: Sběrné nádoby
Předmětem této části je zajištění dodávky sběrných nádob různých velikostí a druhů (zvony, kontejnery, velkoobjemové kontejnery a popelnice k domům) na separovaný odpad – papír, plast, sklo, textil a BRKO.

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Specifikace plnění pro část 1, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 2 – Kupní smlouva pro část 1, a poskytnutí souvisejících služeb (návrh obchodních podmínek).

Část 2: Kompostéry
Předmětem této části je zajištění dodávky kompostérů pro předcházení vzniku komunálních odpadů

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 3 – Specifikace plnění pro část 2, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Kupní smlouva pro část 2 (návrh obchodních podmínek).

Část 3: Znovupoužitelné nádobí
Předmětem této části je zajištění dodávky znovupoužitelného nádobí, tj. vratných kelímků 0,5l, talířů, příborů včetně zajištění doprovodné infrastruktury pro skladování a mytí pořízených věcí, tj. automatická myčka, a přepravní boxy pro skladování a přepravu kelímků.

Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 5 – Specifikace plnění pro část 3, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 6 – Kupní smlouva pro část 3 (návrh obchodních podmínek).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    22.10.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    25.11.2025