Veřená zakázka
Sběr, svoz, přeprava, třídění, využívání a likvidace komunálního a tříděného odpadu z objektů Krajského úřadu Ústeckého kraje na období 2026 – 2029
Odpadové hospodářství, ekologie -> Svoz odpadu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění sběru, svozu, přepravy, třídění, využívání a likvidace komunálního a tříděného odpadu z objektů Krajského úřadu Ústeckého kraje. Součástí plnění veřejné zakázky jsou rovněž prostředky a činnosti nezbytné k řádnému zajištění svozu odpadu, jakož i veškeré náklady se zajištěním svozu související. Sběr a svoz odpadů bude prováděn na základě předem stanoveného harmonogramu (den, časové rozmezí). Výběr konkrétního dne určeného na svoz odpadů, bude ponechán na výběru zhotovitele, dle jeho možností, s tím, že den, který si zhotovitel stanoví, bude pro něj nadále závazný. Zhotovitel předloží objednateli návrh časového harmonogramu pravidelných svozů a v případě změny svozového dne bude zadavatele písemně informovat. Součástí předmětu plnění je poskytnutí shromažďovacích prostředků, tj. nádob na shromažďování komunálního a tříděného odpadu po dobu trvání smlouvy. Druhy požadovaných shromažďovacích prostředků, jejich umístění a počty kusů jsou uvedeny v tabulce níže. Zadavatel si dále vyhrazuje právo měnit počty, druhy a objemy nádob dle jeho aktuálních potřeb, které budou zohledněny v rozpise svozů za jednotlivé kalendářní měsíce. Současně požadujeme odvoz odpadového papíru, který není umístěn v kontejneru, je „na volno“ (mimo objednané odpadní nádoby). Nakládání s komunálním a tříděným odpadem musí být prováděno ve smyslu Zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, Zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých dalších zákonů a příslušných prováděcích předpisů k nakládání s odpady.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:20.10.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.11.2025