Veřená zakázka
Sběr, svoz a likvidace směsného komunálního a separovaného odpadu
Odpadové hospodářství, ekologie -> Svoz odpadu
Odpadové hospodářství, ekologie -> Ostatní
90511000-2 - Sběr odpadu,
90512000-9 - Odvoz odpadu,
90513000-6 - Odstraňování a čištění odpadu neklasifikovaného jako nebezpečný,
90513100-7 - Likvidace odpadu z domácností,
90520000-8 - Zpracování radioaktivního, toxického, zdravotnického a nebezpečného odpadu
Předmětem plnění veřejné zakázky je, v součinnosti se zadavatelem, dle platných právních předpisů a dle závazných podkladů uvedených v zadávací dokumentaci poskytnutí služeb spočívajících ve sběru, svozu, odstraňování a likvidaci směsného komunálního odpadu (vč. separovaných složek komunálního odpadu – papír, plasty, sklo, kovy, biologicky rozložitelný odpad, textilní materiály) a nebezpečného odpadu v katastrálním území obce Dymokury a jeho místních částí – Svídnice a Černá Hora.
Výchozími podklady pro poskytnutí shora uvedených služeb je Cenová kalkulace spolu s požadavky na svoz odpadu, která tvoří přílohu č. 1a této zadávací dokumentace.
Obec Dymokury má ke dni zahájení zadávacího řízení počet obyvatel 922 a čísel popisných 412 (311 čísel popisných v obci Dymokury, 67 čísel popisných v obci Svídnice a 34 čísel popisných v obci Černá Hora).
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž i pronájem sběrných nádob. Podrobná specifikace nádob vč. jejich počtů jsou uvedeny v příloze č. 1a této dokumentace. Zadavatel pro vyloučení případných pochybností uvádí, že dodavatel je oprávněn nabídnout zadavateli multikomoditní sběr odpadu. V takovém případě je dodavatel oprávněn, s přihlédnutím k zajištění svozu předpokládaného množství odpadu uvedeného v příloze č. 1a této dokumentace, upravit počty sběrných nádob v tabulkách C, D, E, F a G uvedené v rámci přílohy č. 1a této dokumentace.
Realizace předmětu plnění veřejné zakázky bude probíhat v souladu s platnými právními předpisy (především zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů).
Dodavatel je povinen na vlastní náklady zajistit, aby měl ke dni zahájení plnění veřejné zakázky a po celou dobu plnění zakázky k dispozici dostatečný počet a kapacitu svozové techniky pro zajištění předmětu plnění veřejné zakázky. Svozovou techniku je dodavatel povinen vybavit vhodnými manipulačními prostředky a nástroji, personál přiměřenými speciálními ochrannými pracovními pomůckami a zajistit jeho řádné proškolení.
Zadavatel požaduje, aby byl odpad odvážen převážně do zařízení na energetické využívání komunálního odpadu a případně ukládán na řízenou skládku. Dodavatel hradí všechny náklady provozovateli. Zadavatel nemá určenou skládku, kam se má odpad ukládat. Koncové zařízení si určí dodavatel sám.
Detailní vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je dále vymezeno v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 5 zadávací dokumentace.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:09.10.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.11.2024