Veřená zakázka
Sběr, svoz a likvidace odpadu pro PL Šternberk
Odpadové hospodářství, ekologie -> Svoz odpadu
Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále jen VZ) je uzavření smlouvy o dílo s jedním vybraným dodavatelem na poskytování komplexních služeb v oblasti sběru, svozu a následné likvidaci veškerého odpadu produkovaného provozem PL Šternberk v odpovídající kvalitě a předepsaných termínech. Předmětem plnění jsou to zejména tyto činnosti: a) komplexní služby ve sběru, odvozu a následné likvidaci odpadu, který je produkován provozem Psychiatrické léčebny Šternberk, b) podrobná specifikace druhů odpadů s uvedením předpokládaného množství za 12 měsíců je uvedena v Příloze č. 2 této ZD - Model - Hodnotící tabulka (s předpokládaným uvedeným množstvím odpadů za 12 měsíců), c) bezplatné vystavení průvodních dokladů a zajištění jejich oběhu stanoveném zákonem při svozu nebezpečných odpadů. Vybraný dodavatel přebírá veškerou zodpovědnost za provedené činnosti a jejich výstupy. Další požadavky zadavatele na předmět plnění VZ: Služby budou poskytovány v předpokládaném objemu a kategorizaci odpadu dle Přílohy č. 2. Podmínky pro stanovení kalkulace nabídkové ceny, podklady pro zpracování nabídky: - V Příloze č. 2 uvede účastník cenu dle jednotlivých kategorií odpadů s ohledem na požadovaný pronájem nádob, kdy tato uvedená cena za měrnou jednotku bude stanovena včetně dopravy, manipulace a všech dalších režijních nákladů. Tato příloha bude nedílnou součástí uzavřené smlouvy o dílo. - V Příloze č. 3 – Specifikace a ceník odpadů, této ZD účastník doplní jednotkové nabídkové ceny bez DPH dle jednotlivých uvedených kategorií odpadů dle cen uvedených v Příloze č. 2 a dále paušální sazbu za výkup papírového odpadu, jednotkové ceny pronájmu nádob, dopravné a další položky, které jsou předmětem této přílohy. Tato příloha bude rovněž nedílnou součástí uzavřené smlouvy o dílo. - Odběry odpadů s upřesněním jejich množství budou realizovány na základě smlouvy v: o pravidelných týdenních intervalech, o nepravidelných intervalech a to na základě samostatných e-mailových objednávek a to dle aktuálních potřeb léčebny. Vlastní odběr odpadů bude realizován do 48 hodin od potvrzení objednávky Zadavatel požaduje, aby soudky určené na likvidaci zbytků stravy byly po vývozu důkladně vymyty.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.06.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.06.2021