Veřená zakázka

Sběr, svoz a likvidace odpadu pro PL Šternberk

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Odpadové hospodářství, ekologie
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Svoz odpadu
CPV kódy:
90512000-9 - Odvoz odpadu
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále jen VZ) je uzavření smlouvy o dílo s jedním vybraným dodavatelem na poskytování komplexních služeb v oblasti sběru, svozu a následné likvidaci veškerého odpadu produkovaného provozem PL Šternberk v odpovídající kvalitě a předepsaných termínech. Předmětem plnění jsou to zejména tyto činnosti: a) komplexní služby ve sběru, odvozu a následné likvidaci odpadu, který je produkován provozem Psychiatrické léčebny Šternberk, b) podrobná specifikace druhů odpadů s uvedením předpokládaného množství za 12 měsíců je uvedena v Příloze č. 2 této ZD - Model - Hodnotící tabulka (s předpokládaným uvedeným množstvím odpadů za 12 měsíců), c) bezplatné vystavení průvodních dokladů a zajištění jejich oběhu stanoveném zákonem při svozu nebezpečných odpadů. Vybraný dodavatel přebírá veškerou zodpovědnost za provedené činnosti a jejich výstupy. Další požadavky zadavatele na předmět plnění VZ: Služby budou poskytovány v předpokládaném objemu a kategorizaci odpadu dle Přílohy č. 2. Podmínky pro stanovení kalkulace nabídkové ceny, podklady pro zpracování nabídky: - V Příloze č. 2 uvede účastník cenu dle jednotlivých kategorií odpadů s ohledem na požadovaný pronájem nádob, kdy tato uvedená cena za měrnou jednotku bude stanovena včetně dopravy, manipulace a všech dalších režijních nákladů. Tato příloha bude nedílnou součástí uzavřené smlouvy o dílo. - V Příloze č. 3 – Specifikace a ceník odpadů, této ZD účastník doplní jednotkové nabídkové ceny bez DPH dle jednotlivých uvedených kategorií odpadů dle cen uvedených v Příloze č. 2 a dále paušální sazbu za výkup papírového odpadu, jednotkové ceny pronájmu nádob, dopravné a další položky, které jsou předmětem této přílohy. Tato příloha bude rovněž nedílnou součástí uzavřené smlouvy o dílo. - Odběry odpadů s upřesněním jejich množství budou realizovány na základě smlouvy v: o pravidelných týdenních intervalech, o nepravidelných intervalech a to na základě samostatných e-mailových objednávek a to dle aktuálních potřeb léčebny. Vlastní odběr odpadů bude realizován do 48 hodin od potvrzení objednávky Zadavatel požaduje, aby soudky určené na likvidaci zbytků stravy byly po vývozu důkladně vymyty.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.06.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.06.2021