Veřená zakázka

Sběr, svoz a likvidace odpadu PL Šternberk

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Odpadové hospodářství, ekologie
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Svoz odpadu
CPV kódy:
90512000-9 - Odvoz odpadu
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále jen VZ) je uzavření smlouvy o dílo s jedním vybraným dodavatelem na poskytování komplexních služeb v oblasti sběru, svozu a následné likvidaci veškerého odpadu produkovaného provozem PL Šternberk v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o odpadech“), včetně dodání vhodných nádob, zajištění jejich údržby a zajištění čistoty sběrných míst v odpovídající kvalitě a předepsaných termínech. Předmětem plnění jsou to zejména tyto činnosti: a) komplexní služby ve sběru, odvozu a následné likvidaci odpadu, který je produkován provozem Psychiatrické léčebny Šternberk, b) podrobná specifikace druhů odpadů s uvedením předpokládaného množství za 12 měsíců je uvedena v Příloze č. 2 této ZD - Model - Hodnotící tabulka (s předpokládaným uvedeným množstvím odpadů za 12 měsíců), c) zápůjčka odpadových nádob v množství a provedení v rozsahu dle specifikace, která je dána Přílohou č. 2 této ZD, d) bezplatné vystavení průvodních dokladů a zajištění jejich oběhu stanovené zákonem při svozu nebezpečných odpadů, e) předání výkazů pravidelných měsíčních přehledů hmotnosti převzatých odpadů dle katalogových čísel (příloha měsíčních faktur) jako podklad pro průběžnou evidenci odpadů, včetně předání podkladu pro zpracování ročního hlášení o produkci odpadů a nakládání s nimi, v písemné a elektronické podobě, vybraný dodavatel se zavazuje předkládat tuto evidenci objednavateli průběžně 1x za měsíc, f) přílohou měsíční fakturace bude přehled o četnosti vývozu odpadních nádob seřazený dle požadavků specifikovaných ve smlouvě, tato sestava bude v editovatelném formátu, kompatibilním pro práci v MS Excel, g) přehledy o četnosti vývozu odpadních nádob, seřazené dle požadavků specifikovaných ve smlouvě, budou zadavateli předávány měsíčně (jako příloha faktury), a ročně, tyto přehledy budou zasílány také v elektronickém, editovatelném formátu, plně kompatibilním pro práci s formátem MS Excel, zároveň zadavatel požaduje on-line nahlížení na požadované sestavy, h) u pronajímaných nádob oprava nebo výměna při obsluze poškozených nádob na odpady do 3 dnů ode dne zjištění závady vybraným dodavatelem nebo na základě písemného požadavku zadavatele, i) odstranění znečištění komunikace, k němuž došlo při vyprazdňování nádob na odpady bezprostředně po provedení odvozu odpadu a zajistit po provedení vyprázdnění nádoby její opětovné přistavení na původní místo, j) v případě potřeby a na výzvu zadavatele vybraný dodavatel provede dezinfekci svozových nádob, pomocí dezinfekčního prostředku v termínech odsouhlasených zadavatelem, k) označení všech nádob na odpad (v zápůjčce i ve vlastnictví zadavatele) dle aktuálně platné legislativy, l) poradenství a informace o změnách či novinkách v legislativě a v návaznosti na to vyplývající povinnosti v oblasti nakládání s odpady ve zdravotnictví, podpora při zpracování interních směrnic vztahující se na oblast nakládání s odpady, m) vybraný dodavatel po podpisu smlouvy provede revizi všech používaných sběrných nádob, dále provede nové značení nádob, tak aby bylo v souladu s aktuálně platnou legislativou, a dále provede očipování všech nádob na odpad (v zápůjčce i vlastní), tak aby byla zřejmá přesná identifikace svozu a odpadu. n) Čipování se netýká nádob na biologicky rozložitelný odpad z kuchyní a stravoven. 2.2. Další požadavky zadavatele Zadavatel dále požaduje: • plnění veškerých povinnosti vyplývající ze zákona č. č. 541/2020 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zajistit vybraným dodavatelem služby, • vyplňování ohlašovacích listů nebezpečného odpadu, • vedení příslušné evidence a její aktualizace v souladu se změnami zákonných předpisů o odpadech a obalech, • aby nádoby na biologicky rozložitelný odpad z kuchyní a stravoven, byly po vývozu důkladně vymyty, Povinností vybraného dodavatele je provádět přepravu odpadu vozidly, která splňují podmínky Evropské dohody ADR o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí. Posádka vozidla musí být rovněž řádně přeškolena dle této Evropské dohody ADR. Účastník garantuje, i v případě přerušení provozu spalovny, plynulý odvoz odpadu dle požadavků zadavatele a skladování odpadu v prostorách spalovny či areálu vybraného dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    10.02.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.02.2023