Veřená zakázka
Sběr, přeprava a odstranění odpadů v roce 2017 - rámcová dohoda
Jedná se o výběrové řízení, na základě kterého bude s vítěznou firmou uzavřena smlouva = rámcová dohoda na rok 2017 na dodávku služby sběr, přeprava a odstranění odpadů kategorie "N" a "O" produkovaných při činnosti a běžném provozu zdravotnického zařízení. Smlouva bude uzavřena na dobu od ledna 2017 po podpisu poslední smluvní stranou do 31.12.2017. Předpokládaná výše v součtu měsíčních dílčích plnění na základě výzvy k plnění (objednávky) je do 70 000 Kč včetně DPH 21%. Tato částka může být však i nižší, bude záviset od konkrétních dílčích plnění na základě skutečné produkce odpadu vytvořené zdravotnickým zařízením. Současně se může lišit i množství produkovaného odpadu v jednotlivých druzích i kategoriích. V příloze tohoto výběrového řízení je tabulka s předpokládaným vyprodukovaným množstvím odpadů za 1 kalendářní rok. Tento cenový koš je zpracován s vyhodnocením množství vyprodukovaného odpadu v roce 2016 a předpokladem pro rok 2017. Vyplněnou tabulku vložte jako přílohu Vaší nabídky, nevyplnění položky je nesplnění zadaných podmínek. Tabulku vyplňte ve žlutých polích, vytiskněte, podepište, opatřete razítkem dodavatele a vložte jako součást Vaší nabídky. Tato tabulka bude součástí uzavřené smlouvy s vítěznou firmou na výše uvedené činnosti. Celkovou hodnotu bez DPH, vypočítanou v tabulce v Kč, uveďte jako Vaši nabídkovou cenu, včetně nákladů na dopravu do míst určených k odběru odpadů a všech ostatních nákladů potřebných k dodání služby. V tabulce je nastaven výpočet ceny s DPH 21%. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy, který vyplňte (vyplňte žlutá pole), vytiskněte, podepište, opatřete otiskem svého razítka a ve skenu vložte do Vaší nabídky. Takto nevyplněný a nepodepsaný návrh smlouvy dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy smlouvy do jejího konečného povtrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (čestné prohlášení) této VZMR a sken či kopii výpisu z Rejstříku trestů nebo sken či kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu. Do Vaší nabídky vložte dle § 79 odst.2 písm. d) ZZVZ prokázání technické kvalifikace ke splnění předmětné VZ - kopie platných oprávnění k nakládání s nebezpečnými odpady na území Olomouckého a Pardubického kraje v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb. o odpadech a o změně některých dalších zákonů. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Od dodavatele požadujeme sběr, přepravu a odstranění odpadů 1x měsíčně z našich pracovišť: VZ 684804, Letecká 1, Areál leteckých kasáren, budova č. 8, 796 01 Prostějov /// VZ 684804, Libušina 113, Areál Kasáren CO, budova č.6, 779 00 Olomouc /// VZ 684804, Dobrovského 6, Areál Žižkových kasáren, budova č.4, 779 00 Olomouc /// VZ 684804, Areál Vojenské střední školy, budova č.75, Jevíčská 7, 571 01 Moravská Třebová. Dodavatelská firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zvěřejněn platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba za provedená dílčí plnění smlouvy. Kontaktní osoby: p. Žabková, tel. 973 404 009, mobil 702 011 452 /// Ing. Novotný, tel. 973 404 008.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:02.01.2017
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:12.01.2017