Veřená zakázka
Šablony OPJAK - Vzdělávání pedagogů
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve výkonu prezenční lektorské činnosti na seminářích podrobně specifikovaných v čl. 2.2 zadávací dokumentace a v příloze č. 1 zadávací dokumentace. Účastníky jednotlivých seminářů budou pedagogičtí pracovníci Základní a Mateřské školy Ostrov u Macochy.
Veřejná zakázka je spolufinancována Evropskou unií z Operačního programu Jan Amos Komenský, reg. číslo č. projektu: CZ.02.02.02/00/22_002/0001897.
Dodavatel dle požadavků zadavatele poskytne služby spočívající ve výkonu prezenční lektorské činnosti na seminářích. Jednotlivé semináře budou zaměřeny na rozvoj ICT dovedností pedagogických pracovníků pracovníci Základní a Mateřské školy Ostrov u Macochy. Podrobná specifikace jednotlivých seminářů je uvedena v příloze č.1 této dokumentace.
Hodinová dotace každého semináře činí 8, 16, případně 32 výukových hodin, dle typu semináře. Jedna výuková hodina činí 45 min. Témata jednotlivých seminářů a jejich časová dotace jsou specifikovány v příloze č. 1 této dokumentace.
Předpokládaná účast na každém semináři bude maximálně 25 osob.
Proces přípravy na jednotlivé semináře a vlastní lektorská činnost na seminářích musí splňovat následující minimální požadavky:
- prezentace ze semináře i materiály poskytnuté účastníkům budou vždy v jednom vyhotovení předány realizačnímu týmu projektu (tj. kontaktní osobě zadavatele), a stanou se součástí dokumentace projektu,
- na každém výukovém semináři bude umožněn přítomnost zástupce či zástupců realizačního týmu zadavatele,
- dodavatel na semináři obstará i administrativní náležitosti a dokumentaci semináře, představí projekt, v rámci kterého se seminář koná a zajistí závěrečnou zpětnou vazbu a ukončení semináře,
- každý účastník semináře obdrží doklad o absolvování příslušného semináře s uvedením min. níže uvedených údajů
o jméno a příjmení účastníka semináře, akademické tituly
o název semináře vč. termínu konání semináře
o datum a místo vydání osvědčení, podpis školitele případně jiné oprávněné osoby
- na každém výukovém semináři bude umožněno zástupci realizačního týmu zadavatele pořídit fotodokumentaci a případně také videodokumentaci průběhu semináře. Tato dokumentace se stane součástí dokumentace projektu, která je předávána poskytovateli dotace. Fotodokumentaci bude možno využít volně, např. pro publicitu projektu, kontrolu aj.
Zadavatel stanoví, že veškeré vzdělávání na jednotlivých výukových seminářích bude probíhat prostřednictvím zařízení, kterým již zadavatel disponuje. Zadavatel uvádí, že je vybaven následujícím typem ICT zařízení a dalšího vybavení, které pedagogové využívají – iPad, Ozobot a Sphero. Výuka na seminářích musí respektovat SW vybavení, kterým již zadavatel disponuje.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:06.12.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.12.2022