Veřená zakázka

Šablony I pro ZŠ a MŠ - VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ ZŠ A MŠ BENEŠOV NAD PLOUČNICÍ

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Vzdělávání a konference
CPV kódy:
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve výkonu prezenční lektorské činnosti na seminářích podrobně specifikovaných v rámci přílohy č. 1 této zadávací dokumentace. Jednotlivé semináře jsou zaměřeny především na rozvoj ICT dovedností pedagogických pracovníků Základní školy a Mateřské školy Benešov nad Ploučnicí, příspěvková organizace. Podrobná specifikace jednotlivých seminářů je uvedena v příloze č.1 této dokumentace.
Účastníky jednotlivých seminářů budou pedagogičtí pracovníci Základní školy a Mateřské školy Benešov nad Ploučnicí, příspěvková organizace.
Veřejná zakázka je spolufinancována Evropskou unií z Operačního programu Jan Amos Komenský, reg. číslo č. projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0006336.
Hodinová dotace každého semináře činí 8, 16, případně 24 výukových hodin dle typu semináře. Jedna výuková hodina činí 45 minut. Témata jednotlivých seminářů a jejich časová dotace jsou specifikovány v příloze č. 1 této dokumentace.
Předpokládaná účast na jednotlivých seminářích pro pedagogické pracovníky
• základní školy je maximálně 30 osob,
• mateřské školy je maximálně 15 osob,
• školní družiny je maximálně 6 osob,
• školní klubu je maximálně 1 osoba.
Proces přípravy na jednotlivé semináře a vlastní lektorská činnost na seminářích musí splňovat následující minimální požadavky:
- prezentace ze semináře i materiály poskytnuté účastníkům budou vždy v jednom vyhotovení předány realizačnímu týmu projektu (tj. kontaktní osobě zadavatele), a stanou se součástí dokumentace projektu. Materiály a prezentace musí plně odpovídat pravidlům publicity uvedeným v Pravidlech pro žadatele a příjemce vydaným v rámci OP JAK, která jsou uveřejněna na webových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (https://opjak.cz),
- na každém výukovém semináři bude umožněn přítomnost zástupce či zástupců realizačního týmu zadavatele,
- dodavatel na semináři obstará i administrativní náležitosti a dokumentaci semináře, představí projekt, v jehož rámci se seminář koná, a zajistí závěrečnou zpětnou vazbu a ukončení semináře,
- každý účastník semináře obdrží doklad o absolvování příslušného semináře s uvedením min. níže uvedených údajů
o jméno a příjmení účastníka semináře, akademické tituly
o název semináře vč. termínu konání semináře
o datum a místo vydání osvědčení, podpis školitele případně jiné oprávněné osoby
- na každém výukovém semináři bude umožněno zástupci realizačního týmu zadavatele pořídit fotodokumentaci a případně také videodokumentaci průběhu semináře. Tato dokumentace se stane součástí dokumentace projektu, která je předávána poskytovateli dotace. Fotodokumentaci bude možno využít volně, např. pro publicitu projektu, kontrolu aj.
Zadavatel upozorňuje dodavatele na skutečnost, že veškeré vzdělávání na jednotlivých výukových seminářích bude probíhat prostřednictvím zařízení, kterým již zadavatel disponuje. Zadavatel uvádí, že je vybaven následujícím typem ICT zařízení a výukových pomůcek, které pedagogové využívají – iPad (dotykové zařízení s operačním systémem iOS), Ozobot. Výuka na seminářích musí respektovat hardwarové a softwarové vybavení, kterým již zadavatel disponuje.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.08.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.09.2023