Veřená zakázka

Rozvoj služeb eGovernmentu města Pelhřimov - část C

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48800000-6 - Informační systémy a servery
Popis:

Veřejná zakázka s názvem „Rozvoj služeb eGovernmentu města Pelhřimov“, je součástí projektu registrační číslo projektu CZ.06.01.01/00/22 009/0002364 je plně v souladu s cíli Operačního programu IROP, s podmínkami a cíli výzvy č. 9 - eGovernment. Cílem projektu je umožnit občanům samoobslužné vyřízení poplatkové povinnosti prostřednictvím přístupu ke správě poplatků na Portálu občana města, možnost identifikace a ověření se prostřednictvím elektronické identity napojené na NIA (eObčanka, Mobilní klíč eGovernmentu, NIA ID) a soukromoprávní kvalifikované poskytovatele prostředků elektronické identity (Bankovní identita, MojeID, čipová karta Starcos) ke správě poplatků, jejich vygenerování určené k platbě, provedení úhrady s možností využití platebního kiosku v prostorách městského úřadu s podklady pro úhradu vydanými pro konkrétního ověřeného občana a následné propsání potvrzení o provedené úhradě správního poplatku do ekonomického systému města a v případě místního poplatku se zobrazením stavu úhrad také na portálu občana. 3.1 Vymezení částí Veřejné zakázky Zadavatel uvádí, že tato Veřejná zakázka je, v souladu s ustanovením § 35 ZZVZ, rozdělena na tři části a dodavatelé jednotlivých částí jsou v rámci předmětu plnění povinni spolupracovat na zajištění kompatibility a integrace svých řešení do jednoho funkčního celku: Část A - Dodávka systému samoobslužné bezhotovostní úhrady závazků Část B - Dodávka rozhraní do EIS pro platební kiosky Část C - Dodávka rozhraní Portálu občana na samoobslužné platební kiosky Tato zadávací dokumentace se vztahuje pouze k části C původně vyhlášené veřejné zakázky. Části A a B již byly zadány a nejsou předmětem tohoto opakovaného zadávacího řízení. Předmět plnění Části C veřejné zakázky Předmětem plnění části C veřejné zakázky „Dodávka rozhraní Portálu občana na samoobslužné platební kiosky“ je pořízení integračního rozhraní Portálu Občana na platební kiosky Města Pelhřimov. Samoobslužný kiosek (pokladny), bude sloužit k provedení bezhotovostní platby vůči městu (prostřednictvím kontaktních i bezkontaktních bankovních platebních karet). Integrační rozhraní Portálu Občana musí prostřednictvím webových služeb zajistit komunikaci s platebním kioskem a propsání platby místních poplatků do Portálu Občana. Do předmětu veřejné zakázky patří také další nezbytné služby a dodávky: - Součinnost s dodavatelem platebních kiosků - Součinnost s dodavatelem ekonomického systému Helios Fenix - Zprovoznění a konfigurace integračního rozhraní - Podpora testovacího provozu v délce 10 pracovních dní - zaškolení obsluhy, předání školící dokumentace - předání dokumentace Předmětem plnění je dále servisní podpora integračního rozhraní po dobu 5 let. Dodavatel této částí je povinen v rámci předmětu spolupracovat a poskytovat součinnost s dodavateli částí A a B na zajištění kompatibility a integrace svého řešení do jednoho funkčního celku. Detailní specifikace plnění je uvedena v technické specifikaci, která je přílohou č. 5C této zadávací dokumentace. Popis a dokumentace WS na Portál Občana je obsahem přílohy č. 8 zadávací dokumentace. Tato příloha bude dodavatelům zpřístupněna na jejich žádost a po podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA). Zadavatel na vyžádání zašle návrh smlouvy o mlčenlivosti. Po jejím oboustranném podpisu bude Příloha č. 8 zpřístupněna elektronicky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.09.2025