Veřená zakázka

Robotický operační systém

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje
CPV kódy:
33100000-1 - Zdravotnické přístroje
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace do určených místností a uvedení do provozu robotického systému, a to dle minimálních technických podmínek, které jsou uvedeny v příloze č. 3 této zadávací dokumentace. Předmět plnění veřejné zakázky musí být nový, nepoužitý, nerepasovaný, nezastavený, nezapůjčený, nezatížený leasingem ani jinými právními vadami, roku výroby 2022 nebo později, a nesmí porušovat žádná práva třetích osob k patentu nebo k jiné formě duševního vlastnictví. Zadavatel stanovuje maximální a nepřekročitelnou nabídkovou cenu za pořízení a dodávku robotického systému, servisní činnost a pořízení spotřebního materiálu ve výši 16 375 889,30 EUR bez DPH. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky bude dále: • doprava a instalace v místě plnění, jejich uvedení do řádného chodu včetně napojení do PACS (MARIE PACS) a NIS (MEDEA) FNOL, součástí uvedení do provozu budou veškerá povinná měření, přejímací a provozní zkoušky, • bezplatná instruktáž obsluhy v souladu se zákonem o zdrav. prostředcích v platném znění (zákon č.375/2022 Sb. Zákon o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro), včetně vystavení protokolu o této instruktáži, • dodání dokladů prokazujících kvalitu, návod k použití v českém jazyce, schválení pro užívání v EU a ČR (atesty, certifikáty, prohlášení o shodě v souladu s platnou a účinnou legislativou), • poskytování záručního a pozáručního servisu v místě plnění (plné servisní pokrytí včetně dodávek všech náhradních dílů, servis bude prováděn po celou dobu předpokládané životnosti předmětu plnění veřejné zakázky, kterou zadavatel stanovil v délce 8 let, po dobu záruky budou servisní zásahy prováděny zdarma, Náklady na pozáruční servis budou vyčísleny zvlášť – příloze č. 2a Příloha krycího listu nabídkové ceny a jsou součástí hodnocení nabídky. Součástí předmětu plnění této veřejné zakázky bude dále: • odběr spotřebního/opotřebitelného materiálu po celou dobu životnosti přístroje (8let) v rozsahu a složení dle přílohy č. 2b - Příloha krycího listu nabídkové ceny Uvedené množství je pouze orientační, předpokládané. Zadavatel si vyhrazuje právo neodebrat či překročit uvedené předpokládané množství. Náklady na spotřební materiál budou vyčísleny zvlášť – v příloze č. 2b ZD a jsou součástí hodnocení nabídky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.10.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.11.2024