Veřená zakázka

REVIZE, SERVIS A OPRAVA ELEKTROPŘÍSLUŠENSTVÍ NAFUKOVACÍCH STANŮ TPE 6004-4, NAFUK. HAL MMS a MHHF

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50800000-3 - Různé opravy a údržba
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: „Revize, servis a oprava elektropříslušenství nafukovacích stanů TPE 6004-4, nafukovacích hal MMS a MHHF“ pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikovaná v zadávací dokumentaci této VZMR. Součástí zadávací dokumentace je „Příloha 1 k Výzvě_Cenová specifikace díla“ (spotřební koš), kde zadavatel požaduje její vyplnění ve žlutě vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu „pdf“ a také v původním formátu) do el. nástroje NEN jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v „Příloze 1 k Výzvě_Cenová specifikace díla“ zadá dodavatel (dále „dodavatel“=„uchazeč, účastník“) přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje NEN jako nabídku. Součástí zadávací dokumentace je také „Příloha 2 k Výzvě_Návrh Rámcové dohody“, kde zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje NEN jako součást nabídky (nejlépe ve formátu „pdf“ a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 24 měsíců na ND a 6 měsíců na práci u dané techniky. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci dodavatele. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky dodavatelů budou hodnoceny na základě nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídek. Po odeslání „Oznámení o výběru dodavatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.04.2025