Veřená zakázka

Revize plicních automatik 2025

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníMateriál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
37412230-0 - Plicní automatiky
Popis:

Revize plicních automatik a výměna spotřebního materiálu udávaného výrobcem. Požadavky na dodavatele: - servisní oprávnění od výrobce; - oprávnění k prodeji originálních dílů; - díly použité při revizi a k opravě musí být schválené od výrobce; - provedení služby ve dnech od 6. 4. 2025 do 9. 5. 2025. - před vlastním provedením běžné opravy je zhotovitel povinen provést zdarma defektaci s cílem defektovat rozsah poruchy, potřebu náhradních dílů a stanovit cenu a lhůtu opravy; - provedení vlastní opravy bude realizováno na základě samostatné objednávky na opravu. Na opravy, u kterých je znám jejich přesný rozsah není nutno provádět defektaci, ale rovnou se zpracovává objednávka; - zhotovitel je povinen při zhotovení díla používat díly a komponenty nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené, které nebudou staršího data výroby než maximálně 2 roky, výrobcem schválené nebo od jiného dodavatele, které jsou stejné, nebo kvalitativně lepší; - zhotovitel je povinen zabezpečovat plnění pouze zaměstnanci, kteří splňují podmínky odborné způsobilosti a jsou proškoleni z hlediska dodržení technologií a norem. Splnění této povinnosti je zhotovitel povinen kdykoliv na vyžádání doložit po celou dobu plnění smlouvy; - zhotovitel je povinen po celou dobu plnění smlouvy vlastnit, nebo mít smluvně zajištěné potřebné diagnostické, montážní a servisní pomůcky, zařízení a tyto bude používat dle technologických postupů v rámci jednotlivých úkonů tak, aby nedošlo k znehodnocení materiálu nebo výstroje. Splnění této povinnosti je zhotovitel povinen kdykoliv na vyžádání doložit po celou dobu plnění smlouvy; - místo převzetí a předání materiálu bude provedeno dle domluvy se zhotovitelem. Zhotovitel je povinen poskytnout fotokopii dodacího listu dodavatele náhradních dílů, umožnit nahlédnutí do objednávkového systému dodavatele náhradních dílů. Požadujeme, aby specifikace (nacenění) a fakturace provedených prací, byla podrobně rozepisována co do jednotlivých náhradních dílů, tak i jednotlivých pracovních úkonů. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy. Návrh smlouvy a cenovou nabídku nezapomeňte podepsat!!! Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.03.2025