Veřená zakázka
Revitalizace veřejného prostoru Florida, Ostrava-Poruba – I.etapa
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem veřejné zakázky je stavba „Revitalizace veřejného prostoru Florida, Ostrava-Poruba – I.etapa“ (dále jen „stavba“), a to v rozsahu dle projektové dokumentace pro provádění stavby zpracované společností FILDMAN PROJEKT s.r.o; Bukovická 745, 788 15 Velké Losiny, IČO:08014469, (dále jen „projektová dokumentace“), která je nedílnou součástí zadávací dokumentace a smlouvy o dílo, a v souladu s podmínkami návrhu smlouvy, podmínkami povolení odstranění stavby vydaného ÚMOb Poruba Rozhodnutí č. 163/2023 ze dne 31.05.2023, a Uzemním rozhodnutí č. 176/2023 ze dne 20.6.2023, a společným územním a stavebním Rozhodnutí č. 177/2023 ze dne 20.6.2023, a společným územním a stavebním Rozhodnutí č. 181/2023 ze dne 21.6.2023 a společným územním a stavebním Rozhodnutí č. 19/2023/dopr. ze dne 28.6.2023 s platnými ČSN a obecně závaznými právními předpisy (dále jen „dílo“). Provedení díla zahrnuje zejména: a) odstranění stávajících objektů v území, odstranění stávajících pochozích ploch a stávajícího mobiliáře, vybudování nových komunikací (dlažba, mlatový povrch, umělá tráva, dřevěná dubová štěpka, monolitický beton), kruhového zastřešení, dětského hřiště, typizovaných objektů s rychlým občerstvením a veřejné toalety, mobiliáře, vodních prvků (pítko, mlhoviště, fontána, bazén s vodotryskem), nový výtah, nové přípojné body technické infrastruktury, retenční objekty, vsakovací objekty, terénní a vegetační úpravy (kácení stromů, nové výsadby), veřejné osvětlení; b) zpracování dokumentace skutečného provedení díla, v níž budou vyznačeny veškeré změny oproti projektové dokumentaci, k nimž došlo v průběhu provádění díla; součástí dokumentace bude doklad osvědčující projednání provedených změn s objednatelem a udělení souhlasu objednatele dle čl. V. návrhu smlouvy o dílo; c) provedení všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné provedení díla; d) zajištění a provedení všech zkoušek dle ČSN či jiných norem vztahujících se k prováděnému dílu včetně pořízení protokolů o průběhu zkoušek; e) zajištění atestů a certifikátů o vlastnostech výrobků potřebných k jejich řádnému předání objednateli a k řádnému užívání. f) po vykácení stromů zhotovitel spolu s objednatelem zhodnotí dřevní hmotu na palivové dříví a vyměří její množství. Objednatel odprodá zhotoviteli palivové dříví za ceny: měkké listnaté a jehličnaté dřevo 500,-Kč/m3 bez DPH tvrdé listnaté a jehličnaté dřevo 800,-Kč/m3 bez DPH Po vyčíslení a schválení částky za odkup dřevní hmoty bude vystavená objednatelem samostatná faktura se všemi náležitosti daňového dokladu; g) úklid po kácení a ořezech musí být dokončen v den započetí prací, vzniklá biohmota nesmí zůstat ležet v místě prací do dalšího dne. Zhotovitel je povinen veškeré práce, spojené s kácením, ořezem a frézováním, naplánovat tak, aby tuto podmínku byl schopen splnit; h) provedení následné péče (údržba vegetačních prvků - nových výsadeb) po dobu 5 let;
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:26.01.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:27.02.2024