Veřená zakázka

Revitalizace Malého náměstí"

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45112000-5 - Výkopové a zemní práce,
45211360-0 - Stavební práce na městské výstavbě,
45233000-9 - Výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace,
45233160-8 - Chodníky a jiné zpevněné povrchy,
45432112-2 - Pokládka dlažby
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v revitalizaci celého prostoru Malého náměstí včetně řešení širších vztahů s ohledem na funkci a charakter území.

ZÁSADY ORGANIZACE VÝSTAVBY
Zadavatel požaduje, aby v průběhu realizace stavebních prací byla zachována základní dopravní obslužnost náměstí (zásobování obchodů, průchod náměstím pro rezidenty atd.). Dodavatelé za tímto účelem do nabídky předloží zásady organizace výstavby (ZOV) s důrazem na zachování základní dopravní obslužnosti náměstí a v návaznosti na jednotlivé etapy výstavby.
ZAJIŠTĚNÍ PŘÍSTUPU A PŘÍJEZDU K NEMOVITOSTEM
Na náměstí je řada obytných a veřejných budov, které musí zůstat přístupné pro obyvatele, zaměstnance a návštěvníky. Zadavatel žádá i zajištění přístupu a příjezdu (zejména vozidel IZS) k dotčeným nemovitostem. Povinností vybraného dodavatele je provést veškerá potřebná opatření k zajištění přístupu a příjezdu k nemovitostem v souladu s plánem BOZP a ZOV a v průběhu stavby tato místa udržovat v bezpečném stavu.
ZAJIŠTĚNÍ SVOZU KOMUNÁLNÍHO ODPADU
V době provádění stavby je nezbytné zajistit odvoz komunálního a tříděného odpadu (papír, plast, sklo, kovy a BIO) z přilehlých nemovitostí. Povinností vybraného dodavatele je zabezpečit pro každou etapu stavby místa pro svoz komunálního a tříděného odpadu a dopravu nádob z přilehlých nemovitostí na místo svozu přístupné pro sběrné vozidlo. Pro úplnost zadavatel sděluje, že svoz komunálního odpadu se provádí dle svozového kalendáře, který si vybraný dodavatel musí pro příslušný kalendářní rok ověřit u svozové firmy a odsouhlasit s ní konkrétní podmínky zajištění bezvadného zajišťování služeb. Zadavatel poskytne nezbytnou součinnost.
MINIMALIZACE VLIVU STAVBY NA OKOLÍ
Zadavatel upozorňuje, že realizace veřejné zakázky probíhá na centrální ploše města Veselí nad Lužnicí a výrazným způsobem negativně ovlivňuje dopravu vozidel a pohyb osob ve městě. Současně Stavba omezuje životní komfort obyvatel a provozovatelů sousedících nemovitostí. Zhotovitel se musí v návrhu smlouvy zavázat, že k realizaci nasadí dostatečné množství pracovních kapacit, strojů a mechanizace, aby minimalizoval negativní vlivy stavby na provoz města a obyvatel.

Předmět plnění veřejné zakázky je blíže vymezen zadávací dokumentací (dále také jen „ZD“) a vzorem Smlouvy o dílo, který tvoří přílohu č. 1 ZD (dále také jen „Smlouva“, nebo „Smlouva o dílo“) a projektovou dokumentací vč. soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr dle vyhlášky č. 169/2016 Sb. (dále také jen „výkaz výměr“), které tvoří přílohu č. 2 ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.03.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.04.2025