Veřená zakázka

Restaurování - podsbírka Kapitalismus - automatofony (Záchrana pokladů z depozitářů)

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79963000-2 - Restaurování, kopírování a retušování fotografií
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je: • zpracování restaurátorského průzkumu, • zpracování restaurátorského záměru, • samotné restaurování 11 ks hudebních automatofonů (orchestriony, polyfony, pianoly, kolovrátky - flašinety) Zadavatel v rámci plnění předmětu dále požaduje: Zhotovitel si odveze předměty k restaurování z Muzea (resp. z jeho depozitářů) a dodá je zpět po jejich úplném zrestaurování a očištění (lze dodávat zpět Muzeu průběžně po dokončení prací každého kusu). Informace o tom, ve kterém depozitáři je každý předmět aktuálně uložen, je uvedena v příloze č. 5 této zadávací dokumentace. Jedná se o tato místa: • Depozitář Liberec: sídlo Severočeského muzea v Liberci, Masarykova 11, Liberec 1 • Depozitář Mníšek: Oldřichovská 254, Mníšek Zhotovitel musí restaurátorské práce naplánovat tak, aby položky č. 5 a 6 byly restaurovány odděleně, tj. vždy jedna z těchto dvou položek musí být v muzeu. Provádění restaurátorských prací jednotlivých kusů bude přizpůsobeno potřebám a možnostem zhotovitele, ale musí být dodržena maximální stanovená lhůta pro dodání všech zrestaurovaných předmětů. Zhotovitel zajistí, aby jednotlivé zrestaurované předměty byly vhodně zabaleny a nedošlo při transportu k jejich poškození. Zhotovitel zodpovídá za to, že jednotlivé restaurované předměty doručí na konkrétní místo v budově Muzea nebo jeho depozitáře (určí pracovník Muzea) a vybalí je. Následně dojde k převzetí daného předmětu odpovědným pracovníkem Muzea. Ke každému zrestaurovanému předmětu zpracuje zhotovitel podrobnou restaurátorskou zprávu. Zpráva bude obsahovat popis, jakým způsobem práce probíhaly, jaké materiály a metody restaurování byly použity a vše bude doloženo fotodokumentací, přičemž minimální rozlišení fotografií určí zástupce Muzea. Restaurátorské zprávy budou předány společně s restaurovaným předmětem a to 2x v tištěné podobě a 1x v elektronické podobě (na CD/DVD nebo flash disku). Předání zrestaurovaných předmětů bude protokolárně stvrzeno.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    02.06.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.06.2021