Veřená zakázka
Restaurování nábytku z 20.let 20.století
Předmětem veřejné zakázky je závazek dodavatele provést pro zadavatele restaurování souboru 118 ks čalouněných židlí (tzv. čajovek), vyrobených podle návrhu arch. Jože Plečnika ve 20. letech 20. století. Specifikace prací: Zásah bude obsahovat: sejmutí stávajícího čalounění, truhlářské zpevnění kostry, opravu nebo doplnění dřeva v místech uchycení čalounění, očištění povrchu, novou povrchovou úpravu v původní barevnosti, v případě lakovaných částí bude použit alkydový nebo alkydolejový typ nátěru stejného barevného odstínu, zlacení bude provedeno metálovým zlatem; bude provedeno nové čalounění klasickou metodou (potahová látka bude dodána zadavatelem). Židle - čajovka je blíže specifikována v příloze č. 1 této Písemné výzvy – identifikační kartě předmětu. Soubor židlí je dále specifikován v příloze č. 2 této Písemné výzvy – seznam inventárních čísel židlí. Dodavatel předloží standardní restaurátorský záměr, práce mohou být zahájeny nejdříve po jeho odsouhlasení Odborem památkové péče Kanceláře prezidenta republiky. Veškeré práce budou prováděny pracovníky s příslušnou licencí, popř. pod jejich dohledem. Záměr musí obsahovat jmenný seznam všech restaurátorů, kteří se budou na zásahu podílet, s doložením a uvedením čísla jejich povolení k restaurování (restaurátorské licence). Dodavatel zpracuje průběžnou fotodokumentaci a závěrečnou restaurátorskou zprávu ve dvojím vyhotovení v listinné podobě (ve zpracování dle § 14, odst. 10 zák. č. 20/1987 Sb., v platném znění a § 10 odst. 4 vyhlášky č. 66/1988 Sb., v platném znění), která zachytí průběh jednotlivých etap restaurování. Fotodokumentace, která musí mimo jiné zachycovat průběžné stavy zásahu na významných detailech a plochách, musí být odevzdána v dostatečném počtu kvalitních snímků vyhotovených na fotopapíře o rozměrech 13 x 18 cm. Rozšiřující fotodokumentace může být provedena stejným způsobem v rozměrech 9 x 13 cm. Součástí zprávy bude digitalizovaná textová dokumentace i kompletní fotodokumentace na CD nebo DVD. Dodavatel je povinen před zahájením provádění díla dohodnout se zadavatelem rozsah, formu, koncepci a způsob zhotovování restaurátorské zprávy. Restaurátorská zpráva bude mít písemnou i fotografickou část, která bude zachycovat stav před opravou, průběh restaurování, jeho jednotlivé fáze, stav po restaurování a výčet použitých materiálů a technik, součástí bude i doporučení budoucí údržby. Bližší specifikace provádění díla je uvedena v příloze č. 3 této Písemné výzvy – obchodních podmínkách. Prohlídka předmětu plnění Prohlídka předmětu plnění se uskuteční dne 25. září 2019 v 10:30 hod. Sraz účastníků bude před vstupem do objektu - Jízdárna Pohořelec, Keplerova 213/1, Praha 6. Prohlídka je možná pouze v uvedeném termínu, zadavatel prosí dodavatele o dochvilnost. Vzhledem k předmětu plnění zadavatel doporučuje účast na prohlídce předmětů plnění.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.10.2019