Veřená zakázka
Rekonstrukce výtahu určeného pro dopravu osob v objektu MÚ Žatec, tř. Obránců míru čp. 295, Žatec
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je rekonstrukce jednoho osobního výtahu v budově MÚ, a to metodou Design & Build tzn. předmět plnění bude rozdělen do 3 etap. Dodavatel tedy dle požadavků uvedených v technických podmínkách a platných legislativních a normových hodnot zpracuje dokumentaci pro povolení stavby, projedná tuto dokumentaci s dotčenými orgány, podá žádost o povolení stavby, vypracuje dílenskou projektovou dokumentaci, provede práce na rekonstrukci výtahu, nutné zkoušky, revize a zajistí provozní dokumentaci, vypracuje dokumentaci skutečného provedení a zařídí kolaudační řízení až do úspěšné kolaudace nutné obstarávací služby pro zdárné provedení díla. V rámci poslední etapy pak zajistí kompletní servis a údržbu díla po dobu trvání záruční lhůty vč. zajištění souvisejícího spotřebního materiálu. Dodavatel při zpracování předmětu plnění je povinen vycházet z přiložených technických podmínek, které tvoří přílohu č. 4 této ZD. Doba plnění veřejné zakázky: 1. etapa – zpracování dokumentace pro povolení stavby (dále také jen „DPPS“) – zahájení plnění bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy. Předání zpracované DPPS zadavateli bude provedeno do 90 dnů od dne účinnosti smlouvy. Zadavatel odsouhlasí DPPS do 5 pracovních dnů. Následně vybraný dodavatel zajistí výkon inženýrské činnosti, který bude spočívat zejména v zajištění podkladů a vyjádření, zajištění vydání jednotlivých stanovisek, zajištění podkladů pro vydání povolení stavby apod.. O vydání stavebního povolení ihned uvědomí zadavatele. Vybraný dodavatel bude povinen zhotovit: DPPS, která musí být předána zadavateli celkem v třech (3) vyhotoveních, přičemž z celkového počtu tří (3) vyhotovení této dokumentace budou zadavateli předáno jedno (1) vyhotovení v papírové podobě (tištěné podobě), jedno (1) vyhotovení v elektronické podobě na CD ve formátu .dwg a jedno (1) vyhotovení této dokumentace v elektronické podobě na CD/DVD ve formátu PDF; před zahájením 2.etapy vybraný dodavatel zpracuje soupis prací a kontrolní rozpočet v rozsahu soupisu prací, z toho jednou (1) v papírové (tištěné) podobě a jednou (1) na CD/DVD ve formátu excel. 2. etapa – realizace rekonstrukce osobního výtahu – zahájení plnění na výzvu zadavatele, dokončení plnění nejpozději do 120 dnů od doručení výzvy zadavatele. Předpoklad zahájení 2. etapy, bezprostředně po nabytí právní moci stavebního povolení. Zadavatel umožní vybranému dodavateli provádět instalaci výtahu ve dnech ÚT, ČT a PÁ od 7:00 do 15:00 hodin a ve dnech PO a ST od 7:00 do 17:00 hodin. Po předchozí domluvě se zadavatelem případně i o víkendu. Zadavatel upozorňuje, že v čase provádění prací nebude provoz MÚ přerušen. Provádění prací nesmí znemožnit provoz MÚ zadavatele. 3.etapa - kompletní servis a údržba po dobu trvání záruční lhůty včetně zajištění spotřebního materiálu.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.09.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.09.2025