Veřená zakázka

Rekonstrukce silnoproudé a slaboproudé elektroinstalace v budově čp. 77, Resselovo nám.

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní Opravy, revize a servis
CPV kódy:
45310000-3 - Elektroinstalační práce
Popis:

Dodávka, provedení a obstarání veškerých prací, včetně zhotovení děl nutných k úplnému provedení, dokončení a zprovoznění stavby „Rekonstrukce silnoproudé a slaboproudé elektroinstalace v budově čp. 77, Resselovo nám.“ dle projektové dokumentace pro provedení stavby nazvané „Stavební úpravy objektu radnice č.p. 77“ zhotovené Ing. Josefem Dvořákem, Městský park 274, 537 01 Chrudim, včetně vyjádření DOSS a vlastníků a správců inženýrských sítí, zásad organizace výstavby a BOZP. Dílčí část kompletní rekonstrukce elektroinstalace zpracoval odděleně Ing. Jiří Srb, ATELIER Z s.r.o., Hlaváčova 179, 530 02 Pardubice.

Jedná se zejména o:
- Kompletní výměnu silnoproudých rozvodů
- Kompletní výměnu slaboproudých rozvodů pro rozvod internetu třídy (class) D dle EN50173
- Napojení ostatních dílčích nerekonstruovaných rozvodů
- Přemístění elektroměrového rozvaděče do chodby (související práce nutné ze strany ČEZ objedná investor)
- Výměnu zejména stoupacích potrubí kanalizace a vody
- Vyřezání nepoužívané části plynovodu
- Úpravu vedení ústředního vytápění, demontáž a zpětná montáž většiny těles UT
- Doplnění 2 ks klimatizačních jednotek a přesunutí stávajících venkovních částí klimatizačních jednotek
- Provedení sanačních omítek v místnostech u obřadní místnosti směrem do dvora
- Výměna povrchu dvora, vč. výměny ležaté kanalizace a částečných úprav fasády
- Drobné stavební úpravy v okolí zasedací místnosti vedení města Chrudim ve 3. NP a v zasedací místnosti ve 4.NP
- Doplnění úklidové komory
- Zakrytí veškerých nerekonstruovaných podlah geotextílií a igelitem, v rozsahu dle PD
- Koordinaci prací s ostatními pracemi probíhajícími v budově a požadavky zadavatele
Zejména se jedná o následující:
a) Realizace akce „Oprava průčelí čp. 77, Resselovo náměstí“ – zhotovitel Jiří Vomela, IČ: 72777982
b) Instalace automatického otvírače hlavních vstupních dveří – provede jiný zhotovitel na samostatnou objednávku.
c) Instalace autorizačního systému pro přístup do budovy – provede jiný zhotovitel na samostatnou objednávku.
d) Rekonstrukce zabezpečovací signalizace (pouze několik čidel, nejedná se o kompletní střežení objektu) – provede jiný zhotovitel na samostatnou objednávku.
e) Zajištění funkčnosti městského rozhlasu umístěného ve 4. NP po dobu rekonstrukce (např. napojením na staveništní rozvod el. energie, záložní zdroj apod.) Bude upřesňováno v rámci kontrolních dnů stavby.
f) Zajištění funkčnosti kamery Městské policie umístěné na půdě budovy po dobu rekonstrukce (např. napojením na staveništní rozvod el. energie, záložní zdroj apod.) Bude upřesňováno v rámci kontrolních dnů stavby.
g) V případě nutnosti úplného a delšího výpadku elektrické energie, vč. staveništního rozvodu, jehož časová potřeba bude minimalizována na dobu provedení nutných prací, který bude předem domluven v rámci kontrolních dní stavby, umožnění spuštění generátoru ve dvorní části objektu po celou dobu plánovaného výpadku elektrické energie, pro zajištění napájení viz body e) a f)
h) Výměna hlavních pojistkových skříní umístěných na fasádě, což zajistí obchodní společnost ČEZ Distribuce, a.s.
i) Výměna 4 ks oken v kancelářích ve 3. NP – provede jiný zhotovitel na samostatnou objednávku.
j) Umožnění přístupu do skladu „Ztrát a nálezů“ dle potřeby objednatele. Uvedený sklad není součástí rozsahu předaného staveniště a je od staveniště oddělen uzamykatelnými dveřmi. Přístup do skladu je přes dvůr.
k) Umožnění zabydlování již dokončených částí budovy, dle dílčích termínů dokončování díla, po předchozím dílčím předání dokončené části díla (myšleno ve smyslu provedení rozmístění nábytku a případných navazujících interiérových prací).
l) Umožnění občasného využívání obřadní místnosti po 20. 10. 2017, dle předem dohodnutých potřeb objednatele.
m) Umožnění občasného, mimořádného, přístupu do kanceláří, dle předem dohodnutých potřeb objednatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.06.2017