Veřená zakázka

Rekonstrukce mostu 2541-15 Nová Ves v Horách

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem plnění je rekonstrukce mostu ev. č. 0135-3. Most převádí komunikaci III/2541 přes Jiřetínský potok na rozhraní dvou katastrálních území (Černice u Horního Jiřetína a Mikulovice v Krušných horách) v Ústeckém kraji. Stávající konstrukce je tvořena kamennou klenbou z lomového zdiva a rovnoběžnými křídly. Vozovka na přesypané NK je živičná. Pod mostem se nachází neupravené koryto Jiřetínského potoka. Svahy násypového tělesa a okolí mostu jsou zarostlé náletovými dřevinami a částečně vzrostlými stromy. Rozsáhlá degradace povrchu říms. Lokální trhliny ve vozovce a podemletí vozovky v místech odvodnění podél konstrukce. Příčné trhliny v konstrukci klenby. Na zábradlí jsou patrné známky koroze. Stávající vozovka je v místě mostu dvoupruhová. Podél komunikace jsou umístěná svodidla. V rámci PD bylo provedeno zaměření stávajícího stavu mostu a jeho okolí, byl proveden inženýrskogeologický průzkum a hydrogeologický průzkum. Podle vyjádření správců inženýrských sítí (IS) se v zájmovém území rekonstrukce mostu nenacházejí žádné IS. Bourací práce SO 001 zahrnují odstranění stávající mostní konstrukce v celém rozsahu. Před zahájením bouracích prací budou provedeny přípravné práce (DIO, vyznačení obvodu stavby). Dále bude provedeno frézování vozovky na mostě a předpolích. Bourací práce budou probíhat v jedné fázi za úplné uzavírky komunikace III/2541. Konstrukce klenby bude odstraněna vhodným způsobem dle technologie zvolené zhotovitelem stavby. Je navrženo odstranění náletové zeleně a dřevin, které tvoří překážku nebo zasahují do rozhledových polí. Náhradní výsadba se nepředpokládá. Most je navržen pro kategorii komunikace S7,5/50 tak, aby navazoval na její přilehlé části (zachování stávajícího stavu, na mostě se nenacházejí chodníky). Na mostě ani v jeho okolí není umístěna žádná technologie ani zařízení. Komunikace na mostě a předpolích je navržena v dostředném příčném spádu a její niveleta odpovídá stávajícímu stavu s drobnou úpravou vyplývající z uspořádání nové konstrukce. Silnice je vedena ve směrovém oblouku. Na celé délce úpravy bude vyměněna celá skladba stávající vozovky za novou konstrukci. Mostní konstrukce je tvořena přesypaným kolmým monolitickým ŽB uzavřeným rámem světlosti 4 m. Nad krajem tubusu NK jsou čelní zídky. Do stěn rámu opěr mostu jsou vetknuta rovnoběžná zavěšená křídla. Ve směru koryta na tubus navazují kolmá křídla. Odvodnění zajišťuje střechovitý spád a spád podélný. Most je navržen dle ČSN EN 1991-2 skupiny komunikací 2. Zatížitelnost je stanovena ve statickém výpočtu dle ČSN 73 6222. Nová zatížitelnost mostu je Vn = 43 t, Vr = 66 t, Ve = 116 t. Na mostě jsou navržena ocelová svodidla a ocelová zábradlí se svislou výplní. Součástí nabídky bude harmonogram prací. Dodavatel je povinen v rámci provádění stavby vést elektronický stavební deník (dále jen „ESD“) Aplikaci zajistí dodavatel a umožní přístup k zápisům pro objednatele (investor), pro technický dozor stavby, pro autorský dozor a pro koordinátora BOZP. Zadavatel požaduje nejpozději v den podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem předložení licenčního ujednání na ESD platné minimálně po dobu provedení díla, kterou předložil v nabídce v rámci hodnotícího kritéria „ termín realizace v týdnech od předání staveniště“. Pokud je v zadávací dokumentaci, PD nebo v soupisu prací použit nějaký přímý či nepřímý odkaz na dodavatele nebo výrobky, nebo na patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, zadavatel tímto výslovně umožňuje pro plnění této veřejné zakázky použít i jiné rovnocenné řešení. Při provedení takové záměny bude postupováno dle § 222 odst. 7 zákona, zápis o tom se zpracuje do stavebního deníku nebo do zápisu z kontrolního dne. Předmět plnění zahrnuje i zpracování realizační dokumentace stavby a dokumentaci skutečného provedení v rozsahu dle Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikací, schválené Ministerstvem dopravy, Odborem pozemních komunikací pod č. j. 158/2017-120-TN/1 ze dne 9. srpna 2017, s účinnosti od 14. srpna 2017, se současným zrušením Směrnice pro dokumentaci staveb PK schválené Ministerstvem dopravy a spojů, Odborem pozemních komunikací pod č. j. 28345/99-120 ze dne 21. října 1999, včetně Dodatku č. 1 schváleného Ministerstvem dopravy, Odborem pozemních komunikací pod č. j. 66/2018-120-TN ze dne 19. března 2018, s účinností od 1. dubna 2018 a Dodatku č. 2 schváleného Ministerstvem dopravy, Odborem pozemních komunikací pod č. j. 30/2019-120-TN/1 ze dne 10. května 2019, s účinností od 15. května 2019, včetně pozdějších změn a dodatků. Dále dopravní opatření nezbytná k provedení díla - zajištění nezbytných uzavírek, objížděk, dočasného dopravního značení, zvláštního užívání PK, zábory veřejného prostranství, nájmy pozemků dočasných záborů, zpracování protipovodňového plánu (v případě že je potřeba) aj. Měření, zkoušky, geodetické práce (zaměření dokončené stavby, GP pro potřebu majetkoprávního vypořádání a jeho zápisu do KN a zřízení věcných břemen) a zajištění dokladové části nezbytné ke kolaudaci stavby a řádnému předání a provozování díla (např. mostní prohlídka, mostní list). Předmět plnění zahrnuje i zpracování plánu BOZP dle platných předpisů. Soupis prací projektové dokumentace je sestaven podle ceníků Cenové soustavy Aspe. Cenové a technické podmínky položek, které nejsou uvedeny v soupisu prací, jsou neomezeně dálkově k dispozici na stránkách https://www.sfdi.cz/pravidla-metodiky-a-ceniky/cenove-databaze/ , kde je aktuální třídník OTSKP.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    28.03.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.04.2022