Veřená zakázka

Rekonstrukce mostu 0135-3 u Kyjic

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem plnění je rekonstrukce mostu ev. č. 0135-3. Most je mimoúrovňovým křížením silnic III/0135 a I/13 mezi obcemi Vrskmaň a Vysoká Pec, kdy je silnice III/0135 převáděna přes silnici I/13. Most ev. č. 0135-3 se nachází v extravilánu mezi obcemi Vrskmaň a Vysoká Pec. Terén je v místě stavby rovinatý. Silnice I/13 vede v místě mostu v zářezu hlubokém cca 4 - 5 m, komunikace III/0135 vede na násypu výšky cca 3 - 4 m. Klasifikační stupeň mostu je V-špatný pro nosnou konstrukci a VI-velmi špatný pro spodní stavbu. Na nosné konstrukci i spodní stavbě probíhá koroze odhalené výztuže, úložné prahy opěr se rozpadají, dobetonávky mezi nosníky NK jsou vypadané, do nosné konstrukce zatéká. Na zábradlí jsou patrné známky koroze, části zábradlí chybí. Vzhledem k celkové přestavbě mostu a nutnosti napojení komunikace na mostě a předpolích na stávající komunikaci je celková délka úpravy 88,0 m. V současné době se před mostem a za mostem budují (nebo jsou již vybudovány) okružní křižovatky, na které bude napojený nově budovaný „Průmyslový park Jirkov, Chomutov – Jirkov u I/13“. Napojení průmyslového parku na silnici III/0135 zvýší intenzitu dopravy na mostě. V zájmovém území se nacházejí tyto inženýrské sítě: ● Vodovod SčVK ● Nepoužívaný sdělovací kabel Povodí Ohře ● Středová kanalizace silnice I/13 pod mostem a podélné trativody podél silnice I/13 Niveleta silnice III/0135 je mírně upravena s ohledem na návrh opravy mostu. Vyrovnání nivelety je provedeno v minimálním nutném rozsahu tak, aby vozovka na mostě plynule navazovala na vozovku na koncích úpravy. Je navrženo odstranění stávající konstrukce mostu a jeho nahrazení novou mostní konstrukcí, která bude splňovat všechny požadavky dané platnými normami a předpisy. Nový most je navržen pro kategorii komunikace S11,5/70 tak, aby navazoval na její přilehlé části (zachování stávajícího stavu). Na mostě se vlevo a vpravo nacházejí nouzové chodníky š. 750 mm. Na mostě ani v jeho okolí není umístěna žádná technologie ani zařízení s výjimkou nové silniční meteorologické stanice, která bude zřízena v rámci SO 201. Bylo provedeno zaměření stávajícího stavu mostu a jeho okolí, a byl proveden inženýrskogeologický průzkum. Na základě IGP byla konstrukce zařazena do 2. geotechnické kategorie a bylo doporučeno hlubinné založení mostu. Pod stávajícími násypy v místě opěr a v hloubkové úrovni 1,4 – 1,8 m pod terénem komunikace I/13 se nachází neogenní sedimenty (F7 MV). Až do hloubek 10-12 m pod úrovní terénu bylo ověřeno prostředí jílů charakteru velmi až mírně zvětralých jílovců s pevností max. R5 dle ČSN P 73 1005. Před zahájením bouracích prací bude zřízeno ochranné bednění pod mostem, které zajistí během bouracích prací nosné konstrukce bezpečný provoz na silnici I/13. Dále bude před zahájením bouracích prací provedena přeložka vodovodu SčVK – viz SO 341. Bourací práce budou probíhat v jedné fázi. Nosná konstrukce bude postupně rozdělena na jednotlivé prefabrikované nosníky, které budou sneseny pomocí jeřábové techniky mimo vozovku silnice I/13. Následně budou nosíky rozřezány tak, aby byl možný jejich odvoz na skládku. Nosníky musí být snášeny symetricky tak, aby nedošlo k nesymetrickému zatížení mezilehlých pilířů. Stávající konstrukce bude nahrazena novou jednopolovou spřaženou ocelobetonovou mostní konstrukcí uloženou na železobetonových opěrách. Spodní stavbu budou tvořit monolitické železobetonové krabicové opěry. Mostní konstrukce je navržena tak, aby umožňovala výhledové prodloužení připojovacího a odpojovacího pruhu na přemosťované silnici I/13. Komunikace na mostě a předpolích je navržena ve střechovitém příčném spádu 2,5 % a její niveleta odpovídá stávajícímu stavu s drobnou úpravou vyplývající z uspořádání nové konstrukce. Na celé délce úpravy bude vyměněna celá skladba stávající vozovky za novou konstrukci. Na konci úpravy vozovka navazuje na stávající stav. S ohledem na charakter stavby se předpokládá, že přístup na staveniště bude zajištěn po trase stávající silnice III/0135. Přístup na stavbu je možný v obou směrech. Přístup do prostoru pod mostem je možný po silnici I/13. Stavba není podmíněna žádnou investicí. Podle projednání a vyjádření správců sítí musí být stavba koordinována s těmito investicemi: ● V současné době se před mostem a za mostem budují okružní křižovatky, na které bude napojený nově budovaný „Průmyslový park Jirkov, Chomutov – Jirkov u I/13“. ● Výstavba plynovodu Gazela – most ev. č. 0135-3 má během výstavby plynovodu sloužit pro zásobování stavebním materiálem ● Oprava povrchu silnice I/13 ve směru na Chomutov – vzhledem k vedení objízdné trasy po silnici I/13 nelze tyto investice provádět souběžně Součástí nabídky bude harmonogram prací. Dodavatel je povinen v rámci provádění stavby vést elektronický stavební deník (dále jen „ESD“). Aplikaci zajistí dodavatel a umožní přístup k zápisům pro objednatele (investor), pro technický dozor stavby, pro autorský dozor a pro koordinátora BOZP. Zadavatel požaduje nejpozději v den podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem předložení licenčního ujednání na ESD platné minimálně po dobu provedení díla, kterou předložil v nabídce v rámci hodnotícího kritéria „ termín realizace v týdnech od předání staveniště“. Předmět plnění je dále vymezen v projektové dokumentaci zpracované firmou Mott MacDonald CZ, spol. s r.o., Národní 984/15, Praha 1, IČ 48588733, která je přílohou zadávací dokumentace, a v soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.03.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.04.2022