Veřená zakázka

REKO mostu ev.č. 1981-002 přes železnice Kadaň

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Stávající konstrukce mostu je provedena jako čtyřpolová kolmá. Nosnou konstrukci mostu tvoří v příčném směru 11ks prefabrikovaných předpjatých nosníků KA-73 různých délek. Za opěrami se nacházejí povrchové ocelové mostní závěry typu GHH s pryžovou vložkou. Nad podpěrami je proveden bezdilatační styk nosníků. Základy mostních podpěr a křídel, založení zřejmě plošné, betonové. Cizí zařízení: V poli 3 pod NK procházejí troleje trati ČD, podél paty sloupků levého zábradlí na chodníku položena ocelová trubková chránička s kabelovým vedením, vně u paty sloupků pravého zábradlí položena na římse ocelová chránička, podél 3. sloupu podpěry 4 ukolejnění. Vzhledem k množství závad bylo rozhodnuto o kompletním odstranění stávající mostní konstrukce a výstavbě nové mostní konstrukce s normovou zatížitelností včetně nového založení mostní konstrukce. Nosnou konstrukci tvoří spojitý most o 3 polích. Nosná konstrukce je navržena z tyčových prefabrikátů z předpjatého betonu a železobetonu. Prefabrikáty jsou spřaženy železobetonovou deskou. Rozpětí polí je 18+33+18 m. Šířka nosné konstrukce je 10,5 m, délka nosné konstrukce je 70,5 m, výška nosné konstrukce je 1.45 m. V rámci této akce je řešen i samostatný SO 101, který je vyvolán novým mimoúrovňovým křížením silnice III/1981 s železniční tratí v km 32,2 na trati Chomutov – Klášterec a požadavku na normové vedení mostního objektu přes elektrifikovanou trať. Dodržení výšky trakčního vedení nad temenem kolejnic a výškou nosné konstrukce nad průjezdným profilem trati, což vyvolá úpravy nivelety předpolí silnice III/1981. Začátek úpravy začíná na sil. III/1981 v km 0,029 (provozní staničení cca km 0,600) mezi železničním podjezdem a křižovatkou ve směru od elektrárny Prunéřov do staničení km 0,290.56 směr Kadaň (provozní staničení cca km 0,900). Jedná se především o zemní práce, které budou spojeny s navýšením zemního tělesa o cca 2 m v místě křížení s tratí. Vyvolanou investicí úpravy bude kompletní vozovkové souvrství v dotčeném úseku předpolí mostu a křižovatky. Součástí stavby je stavbou vyvolaná přeložka sdělovacího vedení CETIN a.s. Součástí stavby je i zřízení silniční meteorologické stanice. Silniční meteorologická stanice bude mít vlastní solární napájení. V rámci stavby je navrženo kácení 31 ks stromů a mýcení náletových křovin. V blízkosti mostu se nachází poměrně velké množství inženýrských sítí. Před zahájením prací musí být osazeno dočasné dopravní značení a vytýčeny veškeré podzemní sítě v rozsahu staveniště. Vzhledem k blízkosti sítí u rekonstruovaného mostu je nutné při rekonstrukci mostu postupovat se zvýšenou opatrností, aby nedošlo k poškození. Provoz na komunikaci III. třídy č. 1981 bude po dobu modernizace mostního objektu vyloučen s navrženou objízdnou trasou dle SO 151. Realizace stavby se předpokládá ve čtyřech etapách za úplné uzavírky komunikace na mostě a v jeho předpolí na komunikaci III. třídy č. 1981 u města Kadaň, přes trať Chomutov - Klášterec v ž.km. 32,2 a bezejmennou vodoteč. Předmět plnění je dále vymezen v projektové dokumentaci zpracované firmou S.A.W. CONSULTING s.r.o., Prašná 2324, 407 47 Varnsdorf, IČ: 28718836, která je přílohou zadávací dokumentace, a v soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    12.04.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.05.2021