Veřená zakázka

Realizace nástavby pro odborné učebny v ZŠ Chlumec - vnitřní vybavení

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
ITVýzkum a vývoj
IT ->  HW a příslušenství Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní
IT ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaOpravy, revize a servis
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů,
30100000-0 - Kancelářské strojní zařízení a potřeby mimo počítače, tiskárny a nábytek,
30200000-1 - Počítače,
30230000-0 - Zařízení související s počítači,
38000000-5 - Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel),
39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky,
51000000-9 - Instalační a montážní služby (mimo programového vybavení)
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka, doprava, montáž a uvedení do provozu vybavení čtyř nově vybudovaných odborných učeben a kabinetu nacházejících se ve druhém podlaží Základní školy ve Městě Chlumec. Jedná se o vybavení odborné učebny I - STEM, odborné učebny II – jazykové učebny, odborné učebny III – učebny PŘ + Z + volby povolání, odbornou učebny IV - jazykové učebny s rétorikou a jednoho kabinetu.

Zadávací řízení bude členěno na dvě níže uvedené části:
A) Část 1 – Vybavení IT + AV technologií učeben uvedených výše - předmět této části
dodávky je blíže specifikován v Přílohách č. 7a, 7b a 7c – Soupisech prací,
dodávek a služeb.
B) Část 2 – Vybavení nábytkem učeben uvedených výše - předmět této části dodávky je blíže
specifikován v Přílohách č. 8a, 8b a 8c – Soupisech prací, dodávek a služeb.

Účastníci zadávacího řízení mohou podat nabídku na jakoukoliv část zadávacího řízení samostatně, případně na obě části zadávacího řízení (vždy ale jako samostatné nabídky). Na každou z částí zadávacího řízení je přitom možno podat pouze jednu nabídku.

Předmětem zakázky je rovněž:
a) doprava předmětu zakázky na místo plnění;
b) licence, pokud jsou k užívání předmětu zakázky nutné;
c) instalace předmětu plnění zahrnující jeho usazení v místě plnění a je-li funkčnost zařízení
podmíněna připojením na zdroje, zejména k elektrickým rozvodům, rozvodům stlačeného
vzduchu a vzduchotechniky, či k slaboproudým a optickým rozvodům;
d) uvedení předmětu zakázky do plného provozu zahrnující jeho instalaci či montáž,
odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho seřízení, zkušební provoz, zaškolení
obsluhy zadavatele jakož i provedení jiných úkonů a činností nutných pro to, aby
předmětu zakázky mohl plnit sjednaný či obvyklý účel;
e) zpracování a předání instrukcí a návodů k obsluze a údržbě předmětu zakázky (manuálů)
v českém jazyce, doklad osvědčující splnění potřebných požadavků na jeho provoz.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    29.12.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.02.2024