Veřená zakázka

RD - Zabezpečení svozu, praní, chemického čištění a drobných oprav prádla pro speciální provozy Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v roce 2026.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
98310000-9 - Praní a čištění
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na provádění svozu, praní, čištění a drobných oprav prádla pro speciální veterinární a laboratorní provozy Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v roce 2026 (operační sály, laboratoře klinických vzorků, vzorků potravin a krmiv). Nutno zabezpečit 100% realizaci předepsaných technologických postupů pro praní prádla pro výše uvedené speciální provozy (jako pro nemocnice). Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem pro rok 2026. Poskytovatel zajistí jednotlivá dílčí plnění průběžným svozem, praním, čištěním, drobnými opravami a rozvozem. Svoz bude realizován 1x týdně. Seznam požadovaného prádla na praní a předpokládaný objem pro rok 2026 je uveden v příloze číslo 2. Jednotlivá dílčí plnění budou prováděná na základě předložených objednávek, které budou předkládány k elektronickému podpisu cestou ET NEN. Poskytovatel služby se zavazuje k provádění uvedených prací podle stanovených technologických postupů, které náleží pro praní prádla ve zdravotnictví (nemocnice). Předpokládaná výše rámcové dohody je maximálně 100 000,- Kč s DPH/za rok 2026, ale této výše nemusí být dosaženo. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží: - rozhodnutí Krajské hygienické stanice pro zacházení s prádlem a praní prádla ze zdravotnických zařízení. Zadavatel dále požaduje, aby účastníci byli oprávněni k podnikání/provozování činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, nebyli v likvidaci, neprobíhalo vůči nim insolvenční řízení a nebyli nespolehlivými plátci DPH ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Prokázání profesní způsobilosti: S ohledem na snadnou dostupnost uvedených informací v rejstřících veřejné správy si zadavatel ověří splnění požadavků na kvalifikaci poskytovatelů sám a nepožaduje proto, aby je prokazovali účastníci. Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením Smlouvy vyzvat vybraného dodavatele k předložení originálů nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění požadavků na kvalifikaci, nepředložil-li je již v původní nabídce. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) dále předloží následující požadované dokumenty: - Cenovou nabídku – položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou. - Jako další dokument vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, který podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení, jehož text tvoří přílohu k VZMR - Dále požadujeme prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument. Bude-li zakázka realizovaná za pomoci subdodavatele požadujeme předložit platnou smlouvu se subdodavatelem a účastníkem VZMR. Pokud nebudou všechny požadované doklady předloženy může zadavatel účastníka VZMR požádat o doplnění, popřípadě i vyloučit z VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Doba a místo plnění Od uzavření rámcové dohody - 1.1.2026 do 31.12. 2026 podle požadavků zadavatele. Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.10.2025