Veřená zakázka

RD - Servisní služby a pomocné práce ve VSZ na rok 2022

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
55523000-2 - Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Popis:

Jedná se zabezpečení provádění servisních služeb a pomocných prací při výdeji a přípravě stravy ve Vojenském stravovacím zařízení č. 840 Hradní stráže: Přesná specifikace díla: • mytí bílého a černého nádobí během přípravy, výdeje a po ukončení výdeje stravy • mytí nádobí určeného pro strážní služby útvaru – tj. nerezové jídlonosiče včetně plastových termoobalů na jídlonosiče, termosů, termoportů na rozvoz stravy • mytí a hygienická údržba technologického zařízení a ostatního vybavení v prostorách vojenského stravovacího zařízení • mytí podlahy a úklid stolů v jídelně vojenského stravovacího zařízení během soboty, neděle a svátků • zabezpečení pomocných prací při výdeji a přípravě stravy tj. – hrubé čištění zeleniny, mytí ovoce před výdejem stravy a práce dle pokynů pracovníka útvaru odpovědného za vojenské stravovací zařízení Zhotovitel zabezpečí provádění díla osobami zdravotně způsobilými s platným zdravotním průkazem pracovníka v potravinářství a zabezpečí proškolení pracovníků o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. Zhotovitel při provádění díla – zabezpečení servisních služeb a pomocných prací při výdeji a přípravě stravy, zabezpečí provádění díla dle potřeb objednatele – tj. i mimo stanovený fond pracovní doby a to v případě plnění mimořádných úkolů objednatele. Fond pracovní doby je stanoven takto: v pracovních dnech 2 pracovníci v době od 07:00 hod. do 15:30 hod. 1 pracovník v době od 08:00 hod. do 16:30 hod. 1 pracovník v době od 09:00 hod. do 17:30 hod. o sobotách 1 pracovník v době od 07:00 hod. do 15:30 hod. 1 pracovník v době od 08:00 hod. do 17:30 hod. o nedělích a státních svátcích 2 pracovníci v době od 07:00 hod. do 14:00 hod. Zhotovitel zabezpečí provádění díla, vždy na základě dílčí písemné objednávky a to 1x za měsíc, v termínu uvedeném v příslušné dílčí objednávce, jejíž vzor je uveden v Příloze č. 3 dohody - Vzor dílčí objednávky. Zhotovitel dodá objednateli seznam pracovníků určených k provádění díla dle této dohody, včetně čísla průkazu, nebo cestovního pasu, který je nedílnou součásti dohody jako Příloha č. 4 dohody - Seznam pracovníků zhotovitele, seznam bude předán objednateli včetně náhradníků a v průběhu provádění díla se může měnit pouze s vědomím objednatele - dodatek. Zhotovitel zabezpečí pracovní a ochranné pomůcky potřebné k provádění díla a to v množství 2 ks (kompletů) pro případ výměny z důvodu zabezpečení osobní hygieny a čistoty během prací.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.11.2021