Veřená zakázka
RD Pronájem mobilních WC, umýváren s příslušenstvím a jejich meziservis
Odpadové hospodářství, ekologie -> Svoz odpadu
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též "VZMR") je zabezpečení základních hygienických potřeb příslšníků provádějících výcvik v průběhu roku dle požadavkových listů v celé ČR, předpoklad plnění - VVP Libavá, Hranice (hřiště Dukla), Valcha (Drahotuše). Zakázka bude probíhat v rozsahu specifikovaném touto VZMR a Návrhem rámcové dohody (dále také jen "Smlouva"), který je nedílnou součástí zadávacích podmínek a na základě jednotlivých výzev k plnění – dílčích objednávek vystavených objednatelem ve smyslu Smlouvy. Zadávající si vyhrazuje po dobu trvání RD právo změny počtu požadovaných služeb, druhu požadovaných služeb, míst plnění a možnost rozšíření služeb nad rámec specifikovaných položek v RD dle aktuální potřeby. Konkrétní množství, druhy požadovaných služeb a místa plnění budou uvedeny v jednotlivých výzvách - dílčích objednávkách k rámcové dohodě. V případě nerealizace nebudou zabezpečeny základní hygienické potřeby účastníků cvičení a akcí pořádaných pro veřejnost. Písemné ohlášení (např. e-mail, SMS, listinná podoba) vady díla zjištěné ze strany objenatele je zhotovitel povinen odstranit do 24 hodin od doručení tohoto ohlášení zhotoviteli.Předpokládané termíny plnění v roce 2020 jsou uvedeny v příloze č. 1 Zadávacích podmínek (Návrh smlouvy o dílo - rámcové dohody) a v příl. č. 2 Zadávacích podmínek cenová kalkulace.Rozsah požadovaných služeb bude uveden v jednotlivých výzvách k plnění - dílčích objednávkách. . Podáním nabídky dodavatel stvrzuje, že souhlasí s Všeobecnými obchodními podmínkami ministerstva obrany (v aktuálním znění uveřejněny na profilu zadavatele) a že akceptuje zadávací podmínky. Postup podávání nabídek je stanoven Provozním řádem elektronického nástroje
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.05.2020