Veřená zakázka
RD - polní nábytek
Nábytek -> Ostatní
Jedná se o RÁMCOVOU DOHODU na nákup polního nábytku – lehátek, židlí a stolů - v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka a příloha č. 2 - specifikace + obrázek možného provedení, které je pro vojenské účely již katalogizováno. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. SOUČASNĚ Z DŮVODU POUŽITÍ VE ZTÍŽENÝCH VÝCVIKOVÝCH PODMÍNKÁCH ( požadavek na VYSOKOU KVALITU, PEVNOST ) POŽADUJEME DOLOŽIT VZORKY NABÍZENÉHO SORTIMENTU do konce termínu pro podání nabídek. Kontaktní osoba – npor. Jan HOLUB – 702 008 102. Nákup bude realizován formou výzev k poskytnutí plnění v roce 2020 – 2022 – viz návrh Rámcové dohody. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH RÁMCOVÉ smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené S DODÁNÍM DO MÍSTA PLNĚNÍ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:25.06.2020