Veřená zakázka
RD - Opravy kabelových svazků technologie NBC a DR-25
Předmětem této dohody je provádění kvalifikovaných oprav kabelových svazků používaných pro kolová bojová vozidla a kolové obrněné transportéry PANDUR, které jsou provedeny technologií NBC a DR-25 (odolnost proti bojovým chemickým látkám, radiačnímu spadu a biologicky aktivním částicím), včetně jednotlivých komponent těchto kabelů po dobu trvání smluvního vztahu, dle tabulky cenové kalkulace k vyplnění a vložení zpět a dle přílohy s požadavky . Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 420 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k dílčímu plnění“. Požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy, stanovení předběžné ceny za opravu s vyjádřením případné nerentabilnosti opravy kabelového svazku. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Stížnosti dodavatele: Stížnost stěžovatele (navrhovatele) je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu, jak je stanoveno v zákoně č.134/2016 sb. § 249,250 odst 1,2. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.11.2019