Veřená zakázka

RD - Nákup střeleckých brýlí s výměnnými zorníky

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textilBezpečnostní služby a zařízení pro zabezpečení
CPV kódy:
33735100-2 - Ochranné brýle
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je dodávka zboží: "Nákup střeleckých brýlí s výměnnými zorníky v letech 2025 - 2027" pro VÚ 6624 Bechyně Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele na dodání zboží. Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě poskytovatele nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Z důvodu fyzického otestování kompatibility s balistickou přilbou "POB 2017" a s běžnými mušlovými chrániči sluchu požaduje zadavatel zaslat vzorky od každé položky zboží. Zaslání vzorků bude pouze na výzvu zadavatele. V případě nevyžádaného zaslání vzorků bude zásilka odmítnuta u dopravce. Odeslání vzorků proběhne do 14 kalendářních dnů od výzvy. Dopravu vzorků k zadavateli hradí oslovený uchazeč. Kompatibilitu zboží bude zadavatel testovat 30 kalendářních dnů. Po uplynutí této doby budou vzorky zaslány zpět uchazeči, dopravu hradí zadavatel. V případě, že střelecké brýle nebudou kompatibilní s přilbou „POB 2017“ a bude snížena ochrana sluchu běžných mušlových chráničů sluchu, odběratel si vyhrazuje právo na vyřazení uchazeče z výběrového řízení. Kompatibilitu bude posuzovat kontrolní komise střeleckých instruktorů 15. ženijního pluku Bechyně. Vyhodnocení veřejné zakázky v systému NEN proběhne po fyzickém otestování kompatibility materiálu. Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami. Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.08.2025