Veřená zakázka

RD-Nákup spotřebního materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování klinických vzorků pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček v období od podpisu RD do 31.12.2024

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování klinických vzorků pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček v období od podpisu RD do 31.12.2024. Plnění bude prováděno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v období od podpisu RD do 31.12.2024 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 100 000,- Kč včetně DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček byl prováděn v režii vítězného účastníka, a to buď vlastním rozvozem, distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.02.2024