Veřená zakázka

RD-Nákup léků-léčivé přípravky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček v období od podpisu RD do 28.2.2025.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33697000-2 - Léčivé přípravky kromě dentálních spotřebních materiálů
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup léků-léčivé přípravky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček v období od podpisu RD do 28.2.2025. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 1 900 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz léků-léčivé přípravky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to v akutním případě do 2 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN, řádné zásobení maximálně do 10 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:30 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s léčivy podle platných norem – viz. návrh RD. Prosím o předložení tohoto oprávnění. 5. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.03.2024