Veřená zakázka

RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – lyofilizovaná králičí plazma, antiséra, barvící roztoky, antimykotické disky k zajištění mikrobiologického vyšetření klinických vzorků a vzorků potravin na OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v obd

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
33651510-6 - Antiséra
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – lyofilizovaná králičí plazma, antiséra, barvící roztoky, antimykotické disky k zajištění chodu akreditované laboratoře. Požadovaný diagnostický spotřební materiál je nezbytný pro zajištění mikrobiologického vyšetření klinických vzorků a vzorků potravin. Lyofilizovaná králičí plazma s EDTA se používá pro určení koaguláza pozitivních stafylokoků, které jsou potencionální patogeny a jejich určení je rovněž dáno požadavky bezpečnosti potravin. Antiséra slouží ke sklíčkové aglutinaci, což je serotypizační metoda založena na reakci kmene s antiséry, které pomáhají stanovit konkrétní antigenní složení stěny bakterie a tím určit její druh. Konfirmace bakterií druhu salmonela, je rovněž dána požadavky akreditované normy. Požadované barvící roztoky jsou používány k základnímu bakteriologickému barvení dle Grama. Barvení dle Grama je elementární metoda, která slouží k rychlé identifikaci gram negativních a gram pozitivních bakterií a je používána v rámci všech akreditovaných metodik. Ostatní barvící roztoky jsou používány pro barvení spór, což je metoda nezbytná pro konfirmaci pozitivních vzorků při vyšetření moru včelího plodu. Metoda stanovení paenibacillus larvae je rovněž akreditovanou metodou. Antimykotické disky Nystatin, Itraconazol, Ketokonazol, Clotrimazol, Mikonazol jsou nezbytné pro stanovení rezistence plísní a kvasinek k antimykotikům. Toto vyšetření je důležité pro stanovení vhodné léčby pacienta při infekci kvasinkami či plísněmi. V AZL jsou používaná tyto antimykotika, jelikož korelují s antimykotiky používanými na oddělení veterinární specializované péče Hlučín při léčbě hospitalizovaných zvířat. Antimykotika musí být v námi požadované koncentraci, aby odpovídali požadavkům metodiky pro stanovení citlivosti k antimykotikům. Platnost rámcové dohody v období od 1.6.2023 do 31.5.2024. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.6.2023 do 31.5.2024 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 282/2021 ze dne 17.5.2021 vyžadujeme konkrétní diagnostický spotřební materiál - lyofilizovaná králičí plazma, antiséra, barvící roztoky, antimykotické disky, které jsou používány při akreditovaných metodikách (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti EUREX MEDICA, spol. s r.o. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 40 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č. 1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.05.2023