Veřená zakázka
RD - Nákup antiparazitik v období od 15.2.2025 do 15.2.2026 pro VVetÚ Hlučín včetně poboček.
Zdravotnictví, sociální služby -> Spotřební materiál, léky
Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup léků – antiparazitik (včetně repelentů) na období od 15. 2. 205 do 15. 2. 206 pro VVetÚ Hlučín a poboček. Podrobný popis – viz. přílohy č.2. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem – cena dopravy na náklady dodavatele uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 933 050,00 Kč bez DPH s DPH do 1 051 000,00 Kč. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz léků – antiparazitik a repelentů pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to v akutním případě do 2 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN, řádné zásobení maximálně do 10 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-15:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží na náklady dodavatele. 4. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s léčivy podle platných norem – viz. návrh RD. Prosím o předložení tohoto oprávnění. 5. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.01.2025