Veřená zakázka

RD na servis, opravy sportovního materiálu - lyže, snowboardy, lyžařské boty

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Oděvy, textilMateriál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
37411100-3 - Lyžařské a snowboardové vybavení
Popis:

Účelem této smlouvy je zabezpečení obnovení plné funkčnosti sportovního materiálu u 15. žp. Předmětem služby se pro účely této smlouvy rozumí provedení servisních prací, údržby a opravy v tomto rozsahu: - velký servis a oprava sjezdových lyží - broušení skluznice, úhlování hrany, voskování za horka, leštění skluznice, zhotovení struktury, oprava (zavaření) skluznice. Předpokládané počty 150 párů - velký servis a oprava běžeckých lyží – broušení skluznice, boční broušení hran, voskování za horka, leštění skluznice, zhotovení struktury, oprava (zavaření) skluznice. Předpokládané počty 44 párů - velký servis a oprava snowboardů - broušení skluznice, boční broušení hran, voskování za horka, leštění skluznice, zhotovení struktury, oprava (zavaření) skluznice. Předpokládané počty 27 ks - servis a oprava skialpových lyží – broušení skluznice, úhlování hrany, voskování za horka, leštění skluznice, zhotovení struktury, oprava (zavaření) skluznice. Předpokládané počty 60 párů - kompletní renovace skialpových pásů – čištění, obnova lepidla, výměna napínacích prvků. Předpokládané počty 60 párů - oprava lyžařských bot – předpokládané počty 10 ks - oprava vázání – předpokládané počty 10 ks Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje vzdálenost provozovny zhotovitele maximálně do 70 kilometrů od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.06.2023