Veřená zakázka
RD NA OPRAVY SOCIÁLNÍCH KONTEJNERŮ
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Auto-moto, doprava -> Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava -> Servisní služby Opravy, revize a servis,
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba budov
Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost sociálních kontejnerů za dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem. Závazek objednatele je za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Závazek zhotovitele je provést dílo definované touto rámcovou dohodou - smlouvou. Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je dílo: "OPRAVY SOCIÁLNÍCH KONTEJNERŮ" pro VÚ 6624 Bechyně, provádění defektací, oprav a revizí sociálních kontejnerů podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedených kontejnerů v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím díla. Vhledem k tomu, že zadavatel je povinen dle Zákona o DPH §24 odst.1 přiznat daň při dodání zboží osobou neusazenou v tuzemsku, bude nutné v případě takové cenové nabídky připočítat DPH ve výši 21 % (nebo v jiné výši). Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou a podepsanou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu. Doložit potřebná oprávnění k provozování požadovaného díla. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne uveřejnění výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne odeslání oznámení o výběru dodavatele. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.08.2025