Veřená zakázka

RD na opravy a servis osobních vozidel MERCEDES BENZ a MITSHUBISHI 2025-2026

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Auto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby
CPV kódy:
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Popis:

Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost osobních vozidel a dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla. Závazek objednatele je za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Závazek zhotovitele je provést službu definovanou touto dohodou. Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: " opravy a servis osobních vozidel MERCEDES BENZ a MITSHUBISHI " pro VÚ 6624 Bechyně, provádění servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla, pravidelných technických údržeb a pozáručních běžných oprav osobních vozidel uvedených typových řad (viz návrh smlouvy) podle technických podmínek výrobce vozidla v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami. Po odeslání „Oznámení o výběru dodavatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.03.2025